Het gaat het met jullie en de hondjes?

Voor alle kletspraat
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Het gaat het met jullie en de hondjes?

Bericht door Esther »

Met Mukkie en mij gaat het goed. Mukkie is nu 12 maar gedraagt zich nog niet als een oude hond. Alleen 's nachts heeft ze wat gedrag die doet denken aan beginnende dementie. Dat is wel lastig om te bepalen omdat ze sowieso snel angstig is. Maar verder doet ze gewoon haar ding. :mrgreen:

Hoe gaat het met jullie en de hondjes?
Afbeelding
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Het gaat het met jullie en de hondjes?

Bericht door Bor »

Ik heb een poos terug nog iets geplaatst over Mika en hoe het nu hier gaat. Maar het is idd zó stil op het forum dat ik er niets op terug gehoord heb.
Fijn dat het je goed gaat! En dat Mukkie geen echt oudje is, verbaast me niks ;-)
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Het gaat het met jullie en de hondjes?

Bericht door mleentje »

Guusje maakt het prima. Het is ‘groene perentijd’ en er is een flinke oogst op komst. Guus houdt aan het ‘plukken’ een sterke achterhand over! Ook bromvliegen - en helaas bijen - zijn bij ons geen lang leven beschoren. Ja, in november wordt onze pruts zes. Met het verhaal van Wilma in ons achterhoofd is dat best wat spannend. Een klein beetje maar hoor. Guus is voorlopig een gezonde happy boy.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Het gaat het met jullie en de hondjes?

Bericht door Bor »

:o 6 alweer.... die Guus!! Nog een paar maanden 5, een jonge wildebras :knip:
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Het gaat het met jullie en de hondjes?

Bericht door Eldrid »

Teuntje groeit als kool. Ze is een vrolijke stuiterbal en een echte allemans vriendin. We genieten elke dag weer van haar streken. We hadden even een dingetje met een parasiet waar ze al een tijdje last van bleek te hebben maar dat is nu onder controle. Eigenlijk vind ik haar supergehoorzaam voor een airedale (oooohw wat zeg ik nou weer...) Ik zit er eigenlijk op te wachten dat ze haar kont tegen de krib gaat gooien :lol:
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Het gaat het met jullie en de hondjes?

Bericht door FENNA »

Hier ook alles prima
Fenna is gisteren 3 geworden en nog drukker dan vroeger
Voor ons zelf is ze een schatje maar eens buiten verandert ze in een echt monstertje
Ze blijft tegen de mensen opspringen, constant blaffen als het kindje van de buren buiten speelt, uitvallen aan de leiband naar andere honden, niet terugkomen als we ze roepen enz...
Ik heb oneindig veel van jullie tips proberen te doen maar ze blijft hardleers
Binnen 3 weken heb ik 2 logeetjes van familie (een mopske en een boston terrier)en ik hou mijn hart al vast
Een echte terrier zeker :?:
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: Het gaat het met jullie en de hondjes?

Bericht door Donna »

Ook hier gaat alles goed. Fijn te lezen dat het met jullie en de bengels ook goed gaat. Zou fijn zijn als er snel een oplossing wordt gevonden voor deze nare situatie. Vooralsnog zullen we met z’n allen moeten proberen er het beste van te maken. Dat lukt jullie prima zo te lezen.

Blijf gezond en houd vol!!!

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: Het gaat het met jullie en de hondjes?

Bericht door Nicoline »

Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie en de honden. Wij zijn nu in ons huis in Frankrijk. Het is hier heerlijk en we genieten van de ruimte en de natuur hier. Al hadden we wel enige tijd nodig om alles weer terug te veroveren. Ongelofelijk hoe snel alles kan overwoekeren als je er 3 maanden niet bent. Onze boomgaard is een jungle geworden waar Molly enorm van geniet. Ik wat minder :shock: . Ze zit onder de bolletjes van het kleefkruid en sleept hele bramenstruiken achter zich aan. Ik heb een belletje aan haar halsband gedaan zodat ik kan horen waar ze zich ongeveer bevindt want met de jaren is haar jachtinstinct toch wat meer ontwikkeld zal ik maar zeggen. Ze struint graag in haar eentje rond, wat prima kan want alles is omheind, maar toch als ik haar te lang niet zie ben ik ongerust ..... tja. Dat belletje is dus een uitkomst hihih ik hoor haar vrolijk klingelend rondrennen en meestal is ze vlakbij. Uit voorzorg hebben we alle vrienden en familie die ons normaal bezoeken maar afgezegd, we willen geen risico lopen dus het is hier heerlijk kalm en rustig.
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Het gaat het met jullie en de hondjes?

Bericht door Helene »

Met ons en Escher gaat het ook goed, hij wordt natuurlijk ouder en hij slaapt heel veel hij wil nog wel spelen met een bal en met een stok. Wij hebben de vijver laten renoveren en we hadden afgesproken dat wij de vijver zouden leegpompen, we konden dat in alle rust doen en zorgen dat de salamanders en de kikkers een goed heenkomen konden vinden. Maar een baasje met een waadbroek in de vijver dat had Escher nog nooit gezien en van al die activiteiten werd hij heel hyper. Hij sprong tegen mij aan hapte in de waterplanten die wij er uit haalde was op een gegeven moment een bonk modder, en sprong maar in het rond. Roel riep :doe die hond binnen en ik riep :met al die modder ? Nee dus Je kende hem niet meer terug, het was een modderbende .We hebben 70 salamanders in veiligheid gebracht en een dozijn groene kikkers. De hoveniers die daags daarna aan de gang gingen vonden de tuin een geweldige biotoop .Nu is het klaar het is prachtig geworden met nieuwe verlichting erbij .Het kan er weer 30 jaar tegen zei men . Ik zal wat foto's laten zien Groet Hèléne
Plaats reactie