De Baltische Staten

Voor alle kletspraat
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: De Baltische Staten

Bericht door Helene »

Hallo allemaal wij zijn weer in Litouwen, we hebben een schiereiland bezocht het ene stuk zit aan Rusland vast het andere is bereikbaar met de veerboot vanuit Litouwen. Een natuurpark is het met veel vogels hoge duinen en de krachten van wind en getij. Nu zijn we weer van de kust naar het binnenland gereden in Jubarkas. Het gaat prima met ons maar ook met Escher ,hij heeft het naar zijn zin. Op het eiland was een camping , laat daar nu een plaatje te zien zijn van een hond met een rood kruis!!! Geen honden dus , het was de enige camping op het eiland ,waar onze vriend niet welkom is willen wij ook niet verblijven dus wat nu???We hebben aan de boulevard geparkeerd , met zicht op zee en een verbodsbord maar we hebben het risico genomen, heerlijk geslapen niemand gezien .Nu staan we weer keurig op een camping ,zoals het hoort .De wifi is niet altijd optimaal maar nu is het super zelfs in de camper heb ik wifi groet Hélène
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: De Baltische Staten

Bericht door Esther »

Wat een suffe camping dat ze geen honden toelaten. Maar nu hebben jullie wel avontuurlijk kunnen wildkamperen. :mrgreen:
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: De Baltische Staten

Bericht door Helene »

Het gaat heel goed met ons , we zijn inmiddels in Warschau , die stad gaan we de komende twee dagen bekijken , met Escher gaat het uitstekend , heel speels , goed eten en drinken , en hij gedraagt zich altijd heel "netjes" zoals het Escher betaamt. We nemen Escher niet mee voor de stadswandeling , hij blijft lekker thuis in de camper onder de bomen , daarom doen we Warschau in twee dagen we moeten op tijd terug zijn voor onze vriend. Groet Hélène
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: De Baltische Staten

Bericht door Helene »

geluk is ------------------------, weer thuis zijn, op je eigen grasveld liggen , in je eigen tuin wandelen en op de diverse uitkijkposten zitten en jaaaa slapen op de bank, Escher is weer thuis en hij is heel blij.Ik ga binnenkort foto's verkleinen en plaatsen op het forum , het is prima gegaan met hem , groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: De Baltische Staten

Bericht door Bor »

Welkom thuis weer! Zowel voor baasjes als Escher fijn, die vakanties, maar ook heel fijn om weer thuis te zijn!!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: De Baltische Staten

Bericht door Donna »

Welkom terug! Het genot van reizen; weer thuiskomen. Met alle mooie herinneringen genieten van je eigen stekkie. We zien uit naar de foto’s.

Groetjes,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: De Baltische Staten

Bericht door Esther »

Welkom terug!
Afbeelding
Plaats reactie