De Baltische Staten

Voor alle kletspraat
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

De Baltische Staten

Bericht door Helene »

Wij hebben een trektocht samengesteld door de Baltische Staten , morgen vertrekken we en we zijn na een aantal weken weer terug alles is ingepakt het voer van onze vriend een tiental pakken beschuit en natuurlijk zijn botjes en smeerworst voor in de kong daartussen zitten ook onze spullen .Als we wifi hebben dan horen jullie iets van ons veel groeten Roel Hélène en Escher
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: De Baltische Staten

Bericht door Bor »

Heel erg veel plezier gewenst!! Gelukkig is er voor jullie spullen ook nog een (heel klein) plekje :mrgreen:
groetjes Esther
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: De Baltische Staten

Bericht door FENNA »

Goede reis voor iedereen :zwaai:
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: De Baltische Staten

Bericht door Esther »

Goede reis en veel plezier! :ok:
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: De Baltische Staten

Bericht door mleentje »

Heerlijk. Ook daar is het stilaan lente veronderstel ik. Ik kijk uit naar de verhalen en de foto’s natuurlijk. Groeten van Guus.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: De Baltische Staten

Bericht door Donna »

Ook wij wensen jullie een goede reis en zien uit naar jullie verhalen en foto’s. Veel plezier!!

Groeten Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: De Baltische Staten

Bericht door Nicoline »

Een goeie reis, en veel plezier gewenst van ons!
Hopelijke gaat het goed met de stramme pootjes en blijven de hotspots achterwege!
Hartelijke groet,
Nicoline
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: De Baltische Staten

Bericht door Helene »

Inmiddels zijn we via Polen in Litouwen aangekomen. Het is schitterend weer maar met af en toe een fris windje. Escher heeft veel bekijks en iedereen wil hem aaien. Het gaat prima met zijn stramme pootjes ,elke dag krijgt hij een pil musselflex te koop bij de homeopatische winkel. Vandaag een beeldentuin bezocht met alle Russische beelden die tussen 1989 en 1991 hier van de sokkels zijn getrokken.Een miljonair heeft ze opgekocht en een plaatsje gegeven in het groen. Wat zagen we :tientallen lenins en stalins heel erg groot .In het begin vond de bevolking het helemaal niets maar nu vind men het educatief en krijgt de tuin veel bezoekers. Honden werden niet toegelaten dus Escher paste even op de camper .Morgen gaan we richting Vilnius groet Hélène
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: De Baltische Staten

Bericht door Esther »

Die beeldentuin lijkt me erg interessant. Moet een apart gezicht zijn, al die Lenins en Stalins bij elkaar.
Fijn vervolg van de reis! :ok:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: De Baltische Staten

Bericht door Eldrid »

Wat leuk dat jullie door de Baltische staten reizen. Mijn oma kwam uit Tallin Estland.
Veel plezier daar!
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: De Baltische Staten

Bericht door Helene »

Inmiddels zijn we in Parnu in Estland , we waren steeds alleen op camperplaatsen en campings maar nu staan we tussen de Russen en de Finnen, aan de rivier de Parnu op de a moeten 2 puntjes , nu staan we bij een motel wat fungeert als camping we mogen douchen in het motel. Het is heel bijzonder, heel veel geschiedenis ,is het niet de dramatiek van WO 2, dan wel de communistische overheersing .De natuur is prachtig en ongerept vanmiddag het strand bezocht waar zeehonden zijn ,honden moesten op 50 meter afstand blijven , wij hebben er geen gezien . Voor Eldrid, Talinn ,staat ook nog op het programma , ik zal aan je denken als we er lopen hier liggen jouw roots hé. Met onze vriend gaat het goed ,hij heeft nergens last van wij doseren de wandelingen ,het is niet warm ,dus geen hotspots.groet Hélène
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: De Baltische Staten

Bericht door Helene »

Esther schreef:Die beeldentuin lijkt me erg interessant. Moet een apart gezicht zijn, al die Lenins en Stalins bij elkaar.
Fijn vervolg van de reis! :ok:
Ik heb een hele reportage gemaakt van de beeldentuin en het is heel grappig om al die bekende koppen in het bos te zien staan in plaats van midden in een stad groet Hélène
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: De Baltische Staten

Bericht door Donna »

Het klinkt als een heerlijke en interessante reis! Fijn dat Escher er ook zo van geniet! Benieuwd naar de reportage.

Groetjes,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: De Baltische Staten

Bericht door Helene »

Ja we leven nog hoor , maar of er is geen wifi of heel weinig bereik , we hebben inmiddels 2 eilanden bezocht met veel vogels heel veel graanvogels en het was heel stil, toen via een aantal plaatsen naar Tallinn, wat een prachtige stad met heel veel sfeer door de gekleurde huizen en kerken. Daarna zijn we naar de Finse golf gegaan ,prachtig en veel vogels. Nu staan we in Tartu in Estland .Met Escher gaat het prima , ik had al geschreven dat we geen stokken meer voor hem gooien en ook geen ballen , als hij voor een stok blijft staan zeggen we nee Escher nee. Maar hij zal Escher niet zijn om toch stiekem een stokje mee te nemen , gooien wij het niet dan doet hij het wel zelf. Stadswandelingen doen we zonder hem , dat is teveel gesjouw, hij blijft dan lekker thuis. We wandelen veel met hem maar steeds korte wandelingen , dan gaat het pri a , ik heb natuurlijk alle spullen bij me van sudocreme tot pijnstillers maar tot nog toe niet nodig gehad .Escher heeft het prima naar zijn zin en hij is zo makkelijk tijdens de reis .groet Hélène
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: De Baltische Staten

Bericht door Esther »

Fijn dat het goed met Escher gaat. :ok:
Afbeelding
Plaats reactie