door Helene » 21 Feb 2019 18:17
Ik schreef het al de zon de warmte goed voor de botjes van Escher. Elke morgen naar de zee ,wandelen over de boulevard , Escher vind grote dennenappels en hij wil natuurlijk spelen. Maar dat spel en wilde gedoe eist zijn tol. Gister wilde hij niet meer lopen, zijn voorpoot wilde niet meer. Wat te doen , even aankijken? We besloten naar de dierenkliniek te gaan clinica veterania , dat begrijp ik wel. We werden meteen geholpen een leuke aardige dokter die alleen Spaans sprak. Gelukkig kon hij zien wat hem mankeerde. Heel zorgvuldig heeft hij cm voor cm de poot betast daarbij wilde hij zijn ""gezicht "" zien om te kijken of Escher pijn had bij bepaalde aanrakingen. Er waren geen breuken maar het waren gewrichtsontstekingen en die kwamen door de ouderdom. Ik spreek Frans en veel van wat hij zei kon ik terugbrengen .Escher kreeg 2 injecties ,een kuurtje pillen en bij de apotheek om de hoek moest ik maagbeschermers ophalen.Ik ken dat wel voor mensen maar ik heb nooit gehoord dat honden ze kregen Aan het eind van de dag was Escher al goed opgeknapt ,vandaag met de pillen begonnen. Het gaat heel goed .Vanmiddag gingen we wandelen en wat zag hij ja een grote dennenappel.Dat is dus afgelopen, wij voetballen niet meer met stokken of dennenappels. Escher is een oude mijnheer en zo moeten we hem gaan behandelen. De dierenarts zei dat we hem preventief moesten behandelen met glucosamine ,want deze blessure zal steeds terugkomen, en hij liet een voer zien waar dat al in zit, dat was van royal canin. Maar ons beestje is weer blij kan weer lopen met zijn pijnstillers en vanaf nu loopt hij braaf aan het riempje geen rare fratsen, wel spijtig dat wel groet Hélène