pupcommunicatie

Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

pupcommunicatie

Bericht door Bor »

Sinds kort loopt/springt/waggelt/wiebelt er hier in de buurt een leuke choco-labrador in "onze" weilanden. Die wil spelen/springen/rennen!!! Bor heeft er geen zin in. Die loopt er aan voorbij, laat zich even besnuffelen en in z'n baart bijten. Vind het goed als de jonge man hem op de rug probeert te springen en blaft even als hij vind dat het lang genoeg heeft geduurd. Dan vind het bruine ding z'n weg naar Mika, die op een afstandje de boel even (heel bevreemd) heeft aan gekeken. Wat bedoeld het monster met z'n wiebel-lijf? Wat moet je daarmee? Mika is nog steeds geen ster in honden lezen en zo'n pup is al helemaal erg gek. Maar vandaag durfde ze het aan om het al iets minder rare wezen wat op te jagen en te dagen achter haar aan te komen. Eenmaal de grens over, heeft Mika er een leuk speelmaatje bij. Mooi om te zien!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: pupcommunicatie

Bericht door mleentje »

Waarom zou je risico lopen met zo’n onbekend wezen als je een grote broer hebt die er wel raad mee weet. Wel leuk voor Mika, die extra speelkameraad.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: pupcommunicatie

Bericht door FENNA »

Altijd prettig als er puppytjes in de buurt zijn
Wat is er nou leuker dan met zo'n klein speels puppytje te spelen :D
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: pupcommunicatie

Bericht door Helene »

ach ja een puppy , ik smelt altijd als ik er eentje zie van welk ras dan ook, dan onbesuisde , dat spontane , heerlijk. Escher reageert als Bor , vind het goed , dat gebijt in zijn baard en dat gespring naar zijn oren maar opeens vind hij het genoeg en loopt weg .Meestal snappen die kleintjes dat maar er zijn erbij die dan blijven doorgaan met bijten en springen , dan recht Escher zijn rug en bromt heel zachtjes naar het kleintje ,het gebrom komt uit zijn tenen, het kleintje schrikt ,en gaat vol ontzag weg bij Escher , dan vind ik zo grappig .Opvoeden hè , een kunst op zich groet Hélène
Plaats reactie