een ''kudde '' airedales

Leuke of gekke verhalen over je hond
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

een ''kudde '' airedales

Bericht door Helene »

Hebben jullie wel eens 30 airedales bij elkaar gezien? Wij wel , vandaag hebben we gewandeld in natuurgebied De Dwingelerheide, in Drenthe niet zo ver van ons vandaan. Daar had de airedaleterrierclub de wandeling georganiseerd. Ontvangst met kopje koffie en na de wandeling erwtensoep. Wij zijn nog nooit mee geweest, wij zijn in deze tijd veel weg maar nu dus niet. We gingen in een restaurant naar binnen , alle 30 airedales kwamen daar binnen, allemaal nieuwsgierig.Om half 12 begon de wandeling , 30 honden en de baas en de bazin erbij dat is een grote groep. Escher is niet gewend aan zo'n grote kudde, ik vond hem een beetje ''verlegen'', hij bleef heel dicht bij ons lopen , maar op een gegeven moment waren we hem kwijt en zagen we hem voorop lopen met een aantal anderen. We hadden hem een geruit strikje aangedaan zodat we hem zouden herkennen. Af en toe zocht hij ons op , we kregen dan een stoot alsof hij wilde zeggen :leuk hè en dan was hij weer weg. Het was ook leuk , het ging prima ,af en toe trad een teef op tegen een reu die haar brutaal besnuffelde . Ik heb nog regelmatig aan Benthor gedacht , er waren een paar jonge reuen die sprekend op hem leken ze hadden ook zo'n rechtop staand oor.Het ging prima met de poot van Escher ,om half 3 waren we thuis en even later werden door Escher hele bossen omgezaagd, jee wat een lawaai, groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: een ''kudde '' airedales

Bericht door Bor »

Wat een leuke start van het nieuwe jaar!!! Geweldig moet dat zijn... 30 stuks! :o
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: een ''kudde '' airedales

Bericht door Esther »

Ik heb in het verleden ook wel eens zo'n wandeling gedaan. Altijd leuk, zoveel airedales bij elkaar. :I:
Ik vind het leuk om te lezen dat je aan Benthor hebt gedacht, :bloem:
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: een ''kudde '' airedales

Bericht door FENNA »

Wat lijkt me dat super leuk zoveel airedales bij elkaar
Vorige week hebben we er ook nog eens 1tje gezien tijdens onze wandeling
Een leuke dame op leeftijd (13 jaar) en nog steeds even speels als Fenna
Plaats reactie