Bobbeltje weghalen

Vragen over de gezondheid
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Bobbeltje weghalen

Bericht door Donna »

Afgelopen week was Jaap met Donna bij de DA, soort van APK, en dan krijgt ze ook de jaarlijkse inentingen. Misschien hebben jullie het tijdens de laatste wandeling gevoeld, ze heeft een aantal bobbeltjes op haar huid. Op haar kop een die er al best lang zit, op haar flank eentje die klein begon, maar nu groeit. De eerste is weinig bijzonders, groeit ook niet echt. Die op haar flank baarde de DA wel zorgen. Besloten om maandag aanstaande Donna naar de DA te brengen en daar, onder narcose, alle bobbeltjes weg te laten halen. We mogen bij haar blijven als ze onder narcose gaat. Uit ervaring weten we dat ze zich lastig in slaap laat brengen, ze blijft er tegen vechten. Des te fijner dat we bij haar kunnen zijn. Donna is niet meer de jongste, dus een beetje spannend is het wel. We houden jullie op de hoogte!

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Bobbeltje weghalen

Bericht door Helene »

o, jee dat is zeker spannend , we zullen voor haar en jullie duimen Groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Bobbeltje weghalen

Bericht door Bor »

Ja, op deze dame-leeftijd is dat een beetje spannend. maar het gaat vast goed komen en prima dat ze dan ook meteen de puur cosmetische bobbeltjes weghalen... ook oudere dames willen er goed uit blijven zien!
Al is Donna ook met bobbels een mooie dame!
Bor heeft ook steeds meer "extra's". Zwarte "wratjes" die zo her en der groeien. Hij heeft er geen last van en word er, net als Donna, niet minder mooi of minder leuk van.
Succes maandag! Ook hier word voor jullie drieën geduimd!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Bobbeltje weghalen

Bericht door mleentje »

Ook wij duimen hier op maardag voor Dame Donna. Ook ‘oudjes’ zien we graag gezond en mooi en fiere Donna al helemaal.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Bobbeltje weghalen

Bericht door FENNA »

Hier ook de duimpjes in de lucht voor Donna :duim: :duim:
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Bobbeltje weghalen

Bericht door Esther »

Ik duim voor jullie!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: Bobbeltje weghalen

Bericht door Donna »

Vandaag stond de operatie van Donna op het program. Vanmorgen om kwart over negen waren we bij de DA. Jaap had afgesproken dat we bij Donna mochten blijven terwijl zij onder narcose zou worden gebracht. Zo gezegd, zo gedaan. Gezeten op de grond hielden we de Prinses in een milde houdgreep en werd haar een prikje toegediend. We hebben eerder meegemaakt dat ze zich slecht onder narcose laat brengen, deze keer verliep het vlot. Al snel nadat de vloeistof werd ingespoten, zakte ze weg. Het blijft naar je dier achter te laten, maar voor het goede doel moet je iets over hebben. Samen met de DA de plekjes die weg moesten worden gehaald, aangestipt. We mochten rond twaalven bellen. Het wachten duurt lang en om twaalf uur hoorden we dat Juffie nog “op tafel” lag. Half twee werd de nieuwe tijd. Toen we belden het verlossende nieuws dat ze weer bij kennis was en we haar mochten komen halen. Ook dat ze nog een extra plekje hebben weggehaald. Ter plaatse de formaliteiten afgerond, medicatie en instructies aangenomen en toen naar de Prinses. Die stond in een kenneltje op ons te wachten. Enigszins onvast op haar benen, liep ze met ons mee naar de auto. Eenmaal thuis een klein rondje gemaakt, voor een, zoals Jaap dat noemt “ grotestoerevrouwenhondenplas”. Daarna snel naar huis. Daar ligt de Dame nu wat groggy in haar mandje. Ze toont al wel weer belangstelling voor alles wat ritselt, zoals papieren en plastic zakjes. Wij hebben een flesje bubbels open getrokken, op haar thuiskomst en hopelijk vlotte herstel! Wellicht wat vroeg op de dag, maar soms mag zoiets gewoon.

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Bobbeltje weghalen

Bericht door Bor »

Dat is een mooie aanleiding voor een flesje bubbels! :cheer:
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Bobbeltje weghalen

Bericht door Esther »

Fijn dat het goed is gegaan! :ok:
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Bobbeltje weghalen

Bericht door FENNA »

Gelukkig is dit weer achter de rug en alles goed verlopen :cheer:
Het geeft toch altijd wat stress zo'n narcose
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Bobbeltje weghalen

Bericht door Helene »

bubbels mag altijd , wij zeggen altijd :ergens op de wereld is het rond de klok van 17.00 uur .Wat fijn dat ze weer terug is , wij hebben veel aan haar gedacht en we hebben geduimd , Groet Hélène
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: Bobbeltje weghalen

Bericht door Nicoline »

wat fijn om te horen dat ze weer thuis is en alles goed is gegaan, geef haar een dikke knuffel van ons !!
Afbeelding
Plaats reactie