Airedale terrier t-shirts

Allerlei leuke Airedale hebbedingetjes
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Airedale terrier t-shirts

Bericht door Esther »

Erg leuke Airedale terrier t-shirts

Edit by Marieta: verplaatst vanaf links
Afbeelding
Maaike

Bericht door Maaike »

Wat een gave site zeg :D
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Ik had zelfs al wat willen bestellen, maar helaas moet je met creditcard betalen en tja... die heb ik niet.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Marco

Bericht door Marco »

Marieta schreef:Ik had zelfs al wat willen bestellen, maar helaas moet je met creditcard betalen en tja... die heb ik niet.
Wat wil je kopen, schiet ik het wel voor.
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Das lief van je!
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Gebruikersavatar
jece
Puppy
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 apr 2009 01:48
Locatie: Houston Texas

Bericht door jece »

Hey lui... Wat een leuke shirts op die site!!!! Echt schitterend!
Komt het even goed van pas dat ik in de States woon!!! Want de site is naar wat ik zie een Amerikaanse site. Dus mocht je iets leuks zien, wanneer je zelf een creditcard hebt, dan kun je zelf bestellen en naar mijn Amerikaanse adres laten opsturen. Maar ik vind het geen probleem om voor je te bestellen.
Ik stuur dan met de normale post door naar Nederland, dat is niet zo gek duur, voor een t shirt een euro of 5 (ligt aan de koers enzo).
Daarnaast, de invoerkosten... Ik kan ervoor zorgen dat je geen invoerkosten hebt door als gift te versturen.
Ik verstuur heel veel pakjes naar Nederland, met name Abercrombie en Victoria's secret. Dus mocht je interesse hebben... Laat maar weten hoor!

Groetjes
Christa
Plaats reactie