verhuist

Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

verhuist

Bericht door Bor »

We zijn afgelopen nacht maar weer verhuist... met de matras naar beneden. Ook hier in Warnsveld word geknald. Wel minder heftig dan in Arnhem, maar Bor word ook ouder en heeft er meer last van. Dus vanaf nu het hele jaar beneden slapen, om en om. Een mooi plekje tussen de eettafel en muur in en zo kan Bor onder de eettafel tegen de matras aan liggen, met een troostende hand op z'n kop of rug. Nog een paar dagen, jongen
groetjes Esther
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: verhuist

Bericht door FENNA »

Verschrikkelijk die knallen :x
Vroeger stond ik op straat te roepen dat ze er moesten mee ophouden
Mijn oppashondjes waren er zo bang van dat ik dacht dat ze een hartaanval zouden krijgen
Fenna heeft er gelukkig geen last van
Maar voor alle bange hondjes (en andere dieren) is dit hopelijk vlug voorbij
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: verhuist

Bericht door Helene »

ach ja dat is waar de angst van Bor voor vuurwerk , wat goed dat jullie nu beneden slapen , zou ik ook doen het is maar voor een paar dagen en je beestje vaart er wel bij , een hand op zijn kop , ik deed dat regelmatig bij onze vorige airedale , bij vuurwerk en bij onweer. Escher heeft nergens last van ,maar hier is het niet zo erg maar je weet het hè op 31 januari is het hier carbid schieten , Escher is niet bang maar wel heel erg ongerust , dan zitten wij in de stoel met een boek en doen voorkomen alsof het zo hoort dat is maar schijn , Escher zit aan ons voeten en ook wij leggen onze hand op zijn kop , veel sterkte Groet Hélène
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: verhuist

Bericht door Helene »

Helene schreef:ach ja dat is waar de angst van Bor voor vuurwerk , wat goed dat jullie nu beneden slapen , zou ik ook doen het is maar voor een paar dagen en je beestje vaart er wel bij , een hand op zijn kop , ik deed dat regelmatig bij onze vorige airedale , bij vuurwerk en bij onweer. Escher heeft nergens last van ,maar hier is het niet zo erg maar je weet het hè op 31 januari is het hier carbid schieten , Escher is niet bang maar wel heel erg ongerust , dan zitten wij in de stoel met een boek en doen voorkomen alsof het zo hoort dat is maar schijn , Escher zit aan ons voeten en ook wij leggen onze hand op zijn kop , veel sterkte Groet Hélène
het moet natuurlijk 31 december zijn hè ,groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: verhuist

Bericht door Bor »

We hebben ook de lange wandelingen verhuisd... voordat het donker word, lopen we nog een lange ronde met Bor en Mika. Overdag als het licht is, zijn de knallen minder eng. De laatste wandeling is dus la geweest vandaag, behalve het kleine plasrondje voor we gaan slapen. Bor zit nu voor het raam, in de stoel "van Mika". Als hij de lichtflitsen ziet, is het ook iets minder eng. En zo gaan we richting 1 Jan., waarop het weer normaal zal worden... af en toe kruipt Bor weer in z'n mand en hoopt dat hij daar niks mee krijgt van alle enge zaken buiten.... helaas! Eenmaal in de huiskamer zeg ik hem dat hij mag kijken en springt hij in de stoel. Zo zijn we bezig en proberen het zo smooth als mogelijk te laten verlopen.
Op oudejaarsdag gaan de honden altijd mee naar oma... dit keer voor 't allereerst in het nieuwe (oude-van-dagen)huis, waar huisdieren welkom zijn! Een mooi systeem. Veel ouderen lopen daar met hun hondje hun rondje en veel vogelkooitjes die mooie geluiden produceren. Ik zou willen dat het vaker mogelijk was!
Oudejaarsavond zij we "veilig" thuis, zoals altijd.
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: verhuist

Bericht door Helene »

klinkt allemaal goed Esther, de hondjes zijn heel belangrijk, wij zijn ook thuis, om 0.15 verzamelen hier de buren rondom een vuurkorf, we drinken een glaasje glühwein en eten een paar meegenomen hapjes. Roel en ik wisselen elkaar af , ik ga 10 minuten en daarna Roel, Escher is dan wel niet bang maar als het zo losbarst om 12 uur is hij ongerust en dus laten wij hem liever ook niet alleen. En inderdaad het is zo weer voorbij. Groet Hélène
Plaats reactie