oh, heerlijkheid

Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

oh, heerlijkheid

Bericht door Bor »

Wat lekker, om de honden weer te zien rennen op de middagwandeling. Nog best warm, maar niet verzengend heet en het water in de buurt, om een plons in te nemen en dan weer door te kunnen.
Binnen de rust om te kunnen blijven liggen op de plek die je uit hebt gezocht.
Ontspanning!! Fijn, die iets koelere temperaturen.
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: oh, heerlijkheid

Bericht door Helene »

Na heel veel regendansjes nu eindelijk regen ,alles staat open en het koelt heerlijk af het was gister in huis 34 graden ook buiten geen koele plek te vinden Escher had het heel warm en nu slaapt hij een diepe slaap volgens mij is hij heel moe van al het gehijg. Zelf ben ik ook blij voor de tuin is het goed want ik zag de planten lijden. Hopelijk herstellen de planten van deze buien groet Hélène
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: oh, heerlijkheid

Bericht door FENNA »

Ik ben super blij dat de grootste hitte weg is
Ik word daar vooral heel erg moe van
En Fenna die is met geen stokken in het water te krijgen
Vorige week in de ardennen nog met haar in een stromend beekje proberen te gaan maar helaas na een minuut stond ik nog alleen in die beek :roll:
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: oh, heerlijkheid

Bericht door Nicoline »

Hier in Frankrijk is het nog steeds erg warm, en de beloofde onweersbuien hebben ons dorpje helaas niet aangedaan.
Gelukkig is het in het huis nog wel heerlijk koel, Molly ligt languit op de plavuizen, als de grootste hitte weg is gaan we naar de boomgaard waar ze achter van alles aan kan jagen. We zijn een paar dagen naar de kust geweest en toen heeft ze heerlijk in zee gezwommen. Ik herken dat gedrag van Fenna wel hoor, de eerste twee jaar van haar bestaan heeft Molly geweigerd om maar een poot in het water te steken. Ik heb van alles geprobeerd maar ze vond het helemaal niks, en ineens tot onze stomme verbazing ging ze tijdens een vakantie in Spanje in zee. Alsof ze nooit anders had gedaan, en nu is ze dol op water. Dus wie weet gaat dat bij Fenna ook zo.
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: oh, heerlijkheid

Bericht door FENNA »

Ik hoop het
Ze voorspellen voor de toekomst meer en meer zo'n zomers en dan kan een duikje in fris water toch eens goed doen voor onze vriendjes
Maar we forceren vooral niets want dan gaat ze zeker koppig blijven weigeren :engel:
Plaats reactie