veilig

Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

veilig

Bericht door Bor »

Bor en Mika mogen nu echt helemaal alleen in de tuin, als het weer het toe laat. Inge heeft een mooie afscheiding gemaakt tussen ons tuintje en het plaatsje van de buren, die niet gebruikt word. Er stond tot nu toe een plank en dat hield de lieverds ook wel tegen, maar dit is echt veilig en dat voelt toch beter. Zelfs als er een poes zou lopen, kunnen ze er niet heen. Een fijn gevoel, ook al laat het weer niet veel uren zien van zon en warmte.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: veilig

Bericht door Eldrid »

Heerlijk dat ze nu zelfstandig buiten kunnen zijn. Het is zo waardevol!
Helemaal als het weer wat warmer wordt. Diezel wou altijd het liefst buiten zijn en was dat dan ook.

groetjes,
Eldrid
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: veilig

Bericht door mleentje »

Altijd leuk als ze even naar buiten kunnen. Guus wil altijd naar buiten na de wandeling. We krijgen hel 's zomers en als 's winters als het vriest dan maar moeizaam weer binnen. Enkel goed schudden met de hondensnoep-
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: veilig

Bericht door Helene »

o wat heerlijk , lekker zelfstandig buiten , geen kans om te ontsnappen , ook voor jou heerlijk. Escher zit heel graag buiten ,koud of warm dat maakt hem niet uit. De deur staat altijd open hier, in de winter doe ik hem dicht, dat vind Escher niet zo leuk maar dan heeft hij pech .Groet Hélène
Plaats reactie