best wel stoer

Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

best wel stoer

Bericht door Bor »

Ik (Mika) wandel graag met 't vrouwtje langs de Berkel en door onze nieuwe straat. Er wonen veel poezebeesten in de straat en als we richting Berkel lopen, mag ik aan de lijn helemaal niet blaffen, grommen, of springen naar die stomme beesten! Onderweg zit er met regelmaat een zwarte poes op een bruggetje, wat we over lopen. Vaak goed verstopt, maar 't vrouwtje ziet het monster vaak net iets eerder dan ik (ik ben bezig met luchtjes, m'n broer en alles wat beweegt) Dan moet ik aan de riem, dat vind ik niet erg. Maar ik vind het echt be-la-che-lijk dat ik dan mijn stoere uitval ook niet mag doen. Ze houdt me dan heel kort en stopt mijn stoere sprong... ja echt, ik stik dan bijna, hoor.... het is echt heel erg (voor mijn ego)
Ik heb al wel geleerd dat als ik direct daarna weer los mag, ik niet terug ga, om het beest alsnog achterna te zitten. Knap hé?! Als we dan even verderop langs de paarden komen, moet ik wel even laten zien dat ik toch echt best wel stoer kan zijn en spring en blaf en draai m'n rondje stoer zijn af tegen die knol. Hah!! Totdat de knol naar me toe komt en een eng geluid maakt met z'n lippen. Dan kruip ik snel achter de knieën van mijn gemene vrouwtje en steek vanuit die plek m'n tong nog even uit naar de stomme knol. Puh; wat denkt 'ie wel?! Ik ben tenslotte best wel stoer....
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: best wel stoer

Bericht door Donna »

Hoi Mika!

Ik schrijf niet veel op dit forum, het blijft een gedoe, met mijn poten op de iPad.
Wat een gedoe met die katten. Ik heb er zelf ook steeds last van en mijn baasjes doen precies hetzelfde. Alsof ík fout ben. Die stomme haarballen moeten gewoon ergens anders gaan zitten, pffff.
Voor de paarden heb ik wel een tip voor je. Ik was eerder ook zo stom om mijn stoere kant te laten zien, ging ze zelfs opjagen, was op zich wel lachen hoor, je had de koppen ( en ja,ja de hóófden) van iedereen moeten zien. Kreeg mijn baasjes zelfs zo gek dan weer achter mij aan te rennen. Maar, ik ben er achter gekomen dat de volgende strategie beter werkt: ik ga, als ik zo'n knol zie, tegenwoordig keurig zitten, zet mijn liefste ogen op, draai mijn kop een beetje ( ik weet het, er is een groot actrice aan mij verloren gegaan) en Tadáááá er volgt lekkers. Echt, ik zeg het je, ik heb er mijn verdienmodel van gemaakt. Loop lekker binnen zo! Hoop dat je wat aan mijn tip hebt, tot snel ( kunnen we samen de boel op stelten zetten),

Donna
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: best wel stoer

Bericht door mleentje »

Wat is dat toch met die vervelende - meestal zwarte - kattebeesten? Ze verstoppen zich, dagen uit en komen er nog mee weg ook.
Ook ik wordt heel kort gehouden door dat stomme vrouwtje en als ik dan toch nog poog weg te springen moet ik gaan zitten en blijven - en Donna, ik krijg daarvoor geen brokjes van een lieve baas maar gewoon een kwaad vrouwtje -. Zij vindt dat katten jagen maar niets! Guus.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: best wel stoer

Bericht door Helene »

ja , katten , die zie ik ook liever van achter dan van voren poot van Escher
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: best wel stoer

Bericht door Eldrid »

:lol: :lol: :lol:
Plaats reactie