klacht of overleg

Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

klacht of overleg

Bericht door Bor »

Bor heeft een dilemma. Hij weet niet zo goed wat hiermee moet. Hij wandelde al een week door zijn nieuwe domein en kwam daar alle dagen "zijn" vriendinnen tegen. Koeien. Lieve dieren, die elke keer even naar het hek kwamen gehold, om neusje-neusje te staan met de leuke wollige hond. Zus lief joeg ze dan weer uit elkaar met haar bokkesprongen en geblaf. Maar ze kwam altijd weer terug voor de lieve Bor. Het was echt Bor z'n dingetje zo. Maar.... twee dagen geleden wandelden we weer richting zijn vriendinnen.... hè?! Koeien weg!! Stokstijf bleef Bor staan. Piepte wat. Keek in de (verre) richting van de boerderij. Piepte nog wat. Uiteindelijk wou hij zichzelf zelfs tussen het prikkeldraad heen wurmen, om ze dan maar te gaan halen! Dat vond het vrouwtje geen goed idee.
Tja, en nu vraagt Bor zich af wat het beste is: zal hij in overleg met de boer, of moet hij zich effe goed kwaad maken en een klacht indienen, of stiekem 's nachts de stallen open gaan maken....
Tips van één van de andere dales??? Want ja, wandelen is best leuk, het water is nog steeds geweldig en het stoeien met zus is er ook weer volop, maar als verwende jongen wil je natuurlijk wel gewoon alles....
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: klacht of overleg

Bericht door mleentje »

Guus weet het niet zo goed. In zijn relatief korte leven kwam hij nog geen vriendelijke koeien tegen. Hij zou ook wel eens kennis willen maken!
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: klacht of overleg

Bericht door Eldrid »

Nou Bor, ik zou de koeienbond erbij halen hoor.
Zo maar de koeien uit jouw wei halen?
Zijn ze nou helemaal gek geworden!!!??? :lees:
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: klacht of overleg

Bericht door Bor »

Bor gaat meteen aan de slag met de bond voor de buiten-loop-koeien! Bedankt voor de tip!
groetjes Esther
Afbeelding
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: klacht of overleg

Bericht door Bor »

Bor heeft overleg gehad met de koeienbond. Zij gaan toch mee met de zienswijze van de boer en blijven binnen tot de boer zegt dat het weer buiten kan. Bor gaat niet in beroep, maar we hebben wel de afspraak dat we iedere dag even gaan kijken of het al zo ver is.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: klacht of overleg

Bericht door Esther »

Bor schreef:Bor heeft overleg gehad met de koeienbond. Zij gaan toch mee met de zienswijze van de boer en blijven binnen tot de boer zegt dat het weer buiten kan. Bor gaat niet in beroep, maar we hebben wel de afspraak dat we iedere dag even gaan kijken of het al zo ver is.
groetjes Esther
:lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: klacht of overleg

Bericht door Eldrid »

Nou ja, elke dag even controleren is goed te doen met de hulp van zijn assistentes MIka en Esther :gek:

groetjes,
Eldrid
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: klacht of overleg

Bericht door Helene »

Wat leuk dat Bor de koeien zo leuk vind, was hij gewoon een stadsjongetje. Hij is daar in zijn nieuwe omgeving wel aan het genieten geniet jij met hem mee groet Helene
Plaats reactie