planning

Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

planning

Bericht door Bor »

De verhuizing komt steeds dichterbij en dus ga je ook steeds meer plannen. Uiteindelijk komen al onze spullen wel daar waar ze wezen moeten, maar de hondenspullen hebben natuurlijk wél voorrang, maar moeten ook als laatste in de bus geladen. Want een nacht zonder troon is niks leuk. Ik wil ook niet zonder bed. Maar goed, al met al veel verandering voor onze twee kanjers en zo besloten we de planning nog iets specifieker te maken. De eerste verhuis/schoonmaakdag zouden Bor en Mika al met Inge richting nieuw paleis, ons achterna. En nu is dus afgesproken dat ik sowieso de eerste nacht al daar blijf, samen met de honden. Zo hoeven ze niet heen en weer en dan of daar, of hier toch dingen moeten missen. En zo krijgen de koning en zijn prinsesje het altijd voor elkaar dat er goed voor hen gezorgd word. En als zij blij (lees: rustig) zijn, dan is het vrouwtje dat ook... aftellen maar. Nog maar 12 nachtjes.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: planning

Bericht door mleentje »

Tja, de Koning en zijn Princes krijgen natuurlijk voorrang. Je wilt toch niet dat ze jullie uitwuiven met een blaf-en jank concert omdat zij spullen moeten missen die allerlaatste nacht? Jongens, dat wordt spannend voor iedereen. Hebben ze al iets door. Guus wordt heel erg 'plakkerig' als hij een verandering voelt aankomen.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: planning

Bericht door Bor »

Nee, Bor heeft nog niet echt iets door, of er in ieder geval geen last van. Nu komt dat ook omdat ik zelf de rust zelf ben, op dit moment en alleen maar uitkijk naar alles wat komen gaat. We hebben voldoende tijd (gehad) om alles geregeld te krijgen en iedere keer als we iets naar de garage brengen, kijkt Bor ons na en denkt er het zijne van. Wat dat precies is, dat is voor mij alleen maar gissen. Ik denk stiekem dat Bor allang weet en aan mij merkt dat hij er zeker niet slechter van zal worden... wat er dan ook staat te gebeuren.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: planning

Bericht door Eldrid »

Volgens mij zijn zij gewoon thuis waar jij ook bent. Of er nou spullen staan of niet.
Heerlijk toch dat ze dan ook meteen mee mogen? Het zijn een stelletje bofkonten!

liefs,
Eldrid
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: planning

Bericht door mleentje »

Bor denkt er ongetwijfeld het zijne van en ... als het baasje kalm is zal 'het' wel goed zijn zeker. Wat Eldrid opmerkt is zeker waar: Bor (en Mika) zijn thuis waar jij bent. Toch rare beesten hoor, die Airedales: ze willen altijd bij baasje zijn maar baasje ook gehoorzamen is vaak te veel gevraagd.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: planning

Bericht door Eldrid »

mleentje schreef:\Toch rare beesten hoor, die Airedales: ze willen altijd bij baasje zijn maar baasje ook gehoorzamen is vaak te veel gevraagd.
Neehee dat is het baasje bezighouden. Anders gaan die mensen zich vervelen en dat wordt het chaos.
Het leven van een airedale met mensen is niet zo eenvoudig hoor :gek:
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: planning

Bericht door Helene »

Dat worden spannende dagen voor jullie allemaal maar ik weet zeker dat je het goed zal bevallen zo op de begane grond groet Helene
Plaats reactie