echt zielig!

Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

echt zielig!

Bericht door Bor »

Een sneue 8 ballen, van verschillend formaat en met en zonder piepje, een badeendje en nog maar twee botten hebben Bor en Mika tot hun beschikking, nadat Bor het gekregen flostouw van Diezel he-le-maal aan gort heeft getrokken :mrgreen: In twee porteis zijn alle andere ballen en wat botten verplaatst naar donkere hoekjes in verhuisdozen. Er was nog voldoende over.... dacht ik. Daar denken meneer en mevrouw anders over. Heel duidelijk laten ze merken dat dit zielige hoopje speelgoed toch echt niet afdoende is voor deze honden van stand. Ze halen gezamenlijk ALLES uit HUN speelbak en leggen het demonstratief verspreid over de kamer. Ik ruim dat dan weer op en zij leggen het weer net zo demonstratief terug. Om maar even hun punt te maken: IS DIT ALLES??! Ze hebben natuurlijk helemaal gelijk. Zoals altijd. Sorry, sorry, sorry... :oops: Bor en Mika hebben hier een heel zwaar leven, dat begrijpen jullie wel. :jank:
groetjes Esther
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: echt zielig!

Bericht door Sjef »

Nou zeker, hoe haal je het in je hoofd om alles al in te pakken....dat kan toch ook op de ochtend van de verhuizing ? Ik denk dat er maar twee opties zijn: of nieuwe speeltjes halen of de verhuisdozen openmaken :lol:

Groet Jacqueline
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: echt zielig!

Bericht door Eldrid »

Ja zeg! Jij gaat toch ook niet alvast je laptop inpakken? Die paar schamele bezittingen mogen dan op z'n minst nog even rondslingeren! Dan is zo'n leeg huis toch nog een beetje gezellig :gek:
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: echt zielig!

Bericht door Helene »

ha ha ha , ja dat inpakken , dat mag niet , typisch airedales , alles moet zoals het heurt hè ,laat maar een doos leeg tot september en dan vlak voor vertrek inpakken en dan zul je zien dat ze alsnog protesteren groet Hélène
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: echt zielig!

Bericht door mleentje »

Esther toch! Hoe haal je het in je hoofd die arme bloedjes te beroven van het grootste deel hun speelgoed! Ze moeten het al doen met een vrouwtje dat de hele tijd aan verhuizen denkt. Ach, zottekes zijn het, die Airedales en ze weten wat ze willen speeldgoed en aandacht, veel aandacht.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Plaats reactie