Sjef na de trim

Plaats reactie
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Sjef na de trim

Bericht door Sjef »

Even weer proberen hoor
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: Sjef na de trim

Bericht door Sjef »

Nog een ?
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: Sjef na de trim

Bericht door Sjef »

En nog een , een voor een dan maar, ik ben al blij dat het lukt :hoera:
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: Sjef na de trim

Bericht door Sjef »

Het was even spannend een andere trimster, wij er niet bij....we wisten niet hoe gauw we hem weer op moesten halen. Bij aankomst was ze bijna klaar, het was goed gegaan alleen zijn voorpoten bleek een strijd (bij zijn eigen trimmer helpen wij dan een beetje mee) dat wilde hij niet en ook niet tussen zijn kussentjes. Hij is nu superstrak (erg wennen aan zijn smalle hoofdje ) , zij doet na het met de hand trimmen hem nog na met de tondeuse . Ze vond hem een echte ouderwetse airedale qua bouw; compact, precies de goede hoogte, mooi lang hoofd, mooie vacht en erg gespierd. En wederom; hij mag niet dikker worden :oops: Ach wie is er perfect toch ? Zolang wij hem perfect vinden blijft het genieten geblazen. Ik merk wel dat hij ook even moet wennen zo zonder zijn dekbedvachtje om zich heen; ligt nu vaker op bed, op zijn schapenvacht, op bed.....alles wat zacht is vindt hij fijn :D

Groet Jacqueline
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Sjef na de trim

Bericht door Bor »

Vooral het laatste kiekje is erg mooi!! Fijn dat het achter de rug is. Ik zelf ben overtuigd dat je beter niet al teveel kan afdwingen, maar dat komt natuurlijk omdat Bor een pluk-trauma heeft opgelopen. Mijn plukster nu laat mij zelf thuis de poten knippen (Bor is panisch voor de schaar, als die door iemand anders word gehanteerd dan door mij). Minder mooi allemaal dan bij Mika, die de schaar geen extra probleem vind, maar een rustige hond is me veel waard.
Sjef is erg mooi en (zeker voor jullie) helemaal perfect zoals hij is!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Sjef na de trim

Bericht door mleentje »

Wat een stoere bink is die Sjef! Natuurlijk is hij perfect.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Sjef na de trim

Bericht door Eldrid »

Wat een prachthond, daar mag je nu helemaal trots op zijn! Wat een uitstraling! :I:

groetjes,
Eldrid
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: Sjef na de trim

Bericht door Donna »

Hij ziet er heel mooi uit!

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Sjef na de trim

Bericht door Esther »

Hij ziet er mooi uit! Hij is echt gespierd! Prachtige kerel!

Eén ding vraag ik mij af. Waarom gaat ze na het plukken er met de tondeuse overheen? Dat lijkt mij niet nodig. :?:
Dat zou voor mij een reden zijn om de volgende keer naar fam Bouma te gaan.
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Sjef na de trim

Bericht door Helene »

in één woord fantastisch , wat een mooie hond en wat is hij mooi getrimd , hij lijkt inderdaad op Escher alleen Escher is op een amateuristische wijze getrimd dat moet gezegd , Sjef is het mooiste jongetje van het forum wie komt daar overheen ??? groet en wat zul je blij zijn Hélène
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: Sjef na de trim

Bericht door Sjef »

Esther schreef:Hij ziet er mooi uit! Hij is echt gespierd! Prachtige kerel!

Eén ding vraag ik mij af. Waarom gaat ze na het plukken er met de tondeuse overheen? Dat lijkt mij niet nodig. :?:
Dat zou voor mij een reden zijn om de volgende keer naar fam Bouma te gaan.
Wij hadden ook zo iets van "scheren" dat is toch uit den boze ? Deze trimster gaf als verklaring dat ze daarmee het model nog beter uit laten komen en alle laatste plukjes weghaalt. Ik heb uiteraard meteen onze vaste trimmer een berichtje gestuurd; hij reageerde dat het wel degelijk mag mits ze eerst goed met de hand getrimd zijn. Uiteraard gaan we volgende keer weer naar onze vaste trimmer alleen al vanwege het feit dat we er bij mogen blijven en zien wat er gebeurd en zo nodig sjef vast kunnen houden (en tegelijkertijd kunnen kroelen) hij ziet er nu inderdaad uit alsof hij voor een keuring/ wedstrijd op moet.
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: Sjef na de trim

Bericht door Sjef »

Helene schreef:in één woord fantastisch , wat een mooie hond en wat is hij mooi getrimd , hij lijkt inderdaad op Escher alleen Escher is op een amateuristische wijze getrimd dat moet gezegd , Sjef is het mooiste jongetje van het forum wie komt daar overheen ??? groet en wat zul je blij zijn Hélène
Nou, ik vind escher er ook fantastisch uitzien en als ik het zou kunnen en kunnen opbrengen zou ik het graag zelf doen dus....toch maar een weekje bij jullie logeren zodat ik kan leren hoe te trimmen (dan zeg ik wel tegen sjef dat hij geen gaten mag graven :lol: )

Grapje hoor, groet Jacqueline
Plaats reactie