Help goede trimmer gezocht

Plaats reactie
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Help goede trimmer gezocht

Bericht door Sjef »

Hoi allemaal, sjef had een afspraak staan bij zijn vaste trimmer voor volgende week; nu heeft de trimmer zijn ene enkel gebroken en de andere zwaar gekneusd; dus alles is gecanceld , weet iemand van jullie een goede trimmer in de buurt van Rotterdam ? Het liefst nog eentje waar we bij mogen blijven (dat is sjef gewend )

Groet Jacqueline
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: Help goede trimmer gezocht

Bericht door Nicoline »

he wat vervelend voor jullie, voor Sjef en voor die trimmer natuurlijk.
ik ken geen goede trimmer in de buurt van Rotterdam maar ben wel heel erg tevreden over die van ons in Helmond.
Dat is de fokster waar Molly vandaan komt, Molly komt er altijd zonder stress en heel opgewekt van terug. Ik denk eerlijk gezegd niet dat je er dan bij mag blijven, dus je hebt niet zoveel aan het adres. Maar mocht je niemand kunnen vinden dan kan ik wel even voor jullie bellen en jullie introduceren.
succes!
Hartelijke groet,
Nicoline
Afbeelding
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Help goede trimmer gezocht

Bericht door Bor »

Geen tip voor Rotterdam en omstreken. Succes met het vinden van een vervangend adres!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: Help goede trimmer gezocht

Bericht door Donna »

Wij laten Donna trimmen bij Bouma, uit Spijkenisse. Zij fokken Airedales, of Malton. Het telefoonnummer is 0181643640

Je kunt ze ook googelen, als je naar of malton, Spijkenisse zoekt. Ze trimmen erg goed, we zijn al bijna acht jaar tevreden bezoekers. Het feit dat we vanuit 020 naar 010 rijden zegt genoeg :D

En groot voordeel voor jullie, niet ver weg.

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Help goede trimmer gezocht

Bericht door Helene »

ja , en Donna ziet er altijd prachtig uit groet Hélène
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: Help goede trimmer gezocht

Bericht door Nicoline »

Wat grappig, Molly komt ook bij de familie Bouma vandaan uit de of Malton-clan , maar onze fokster is een dochter en woont in Helmond. Vast en zeker houden ze er dezelfde standaard voor het trimmen op na, ik zei het al eerder wij zijn erg tevreden.
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: Help goede trimmer gezocht

Bericht door Sjef »

Hoi jaap en Patrick ,

Bedankt voor jullie tip; Ron zei nog dat donna er zo goed uitziet. Helaas had ik een dag voordat ik jullie bericht las net een afspraak gemaakt bij een andere trimster (doorgekregen van onze vaste trimmer ) woensdag wordt sjef getrimd dus ik ben benieuwd. Helaas mogen we er niet bij blijven dus ik ben ook benieuwd hoe sjef daar op gaat reageren. Ik zal proberen foto's van voor en na de kapper op het forum te zetten maar dat is niet mijn sterkste kant :cry:

Bedankt voor het meedenken....

Groet Jacqueline
Plaats reactie