nieuwe pup?

Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

nieuwe pup?

Bericht door Bor »

Nee, schrik niet. Ik heb geen nieuwe pup en heb er ook geen in de aanbieding. Maar ik liep vandaag wel met een teefje van 5 en een pup van 9 jaar oud! Bor stond vanmorgen al uitbundig op en wou binnen al spelen en stoeien, waar hij normaal ruim de tijd neemt om wat wakker te worden en dan mee te sjokken naar de eerste wandeling. Op de wandeling zelf is hij altijd vrolijk en goed in conditie. Vanmorgen rende, vloog hij mee. Mika werd uiteindelijk gewoon een beetje bang van haar grote broer, zoveel aanvallen moest ze afweren. Alle honden die we tegen kwamen moesten even uitgebreid begroet worden en ook de baasjes kregen een vriendelijke, natte, neus. In het water stoeide Bor nog even verder met zijn zus en pas in de auto stortte hij in. Met moeite kreeg ik 'm nog mee naar binnen en daar is Bor op het kleed gaan liggen en is totaal kapot. Vanmiddag maar een iets korter rondje... wat heb ik genoten!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: nieuwe pup?

Bericht door Donna »

Wat leuk!
Het vorige topic was ouder. Denk dat Bor heeft mee gelezen en dacht:" Ik zal je eens een poepie laten ruiken!"
Je hebt in elk geval een leuke wandeling gehad. Donna kan dat ook hebben, ineens de jonge hond gaan uithangen. Wij moeten er altijd erg om lachen.

Groetjes,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: nieuwe pup?

Bericht door Sjef »

Haha ik dacht al een pup ????? Heerlijk om te lezen over Bor, zeker omdat je pas geschreven had dat hij het wat rustiger aan ging doen ! Misschien heeft hij het meer naar zijn zin nu het niet zo warm meer is ?

Groet Jacqueline
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: nieuwe pup?

Bericht door Eldrid »

Heerlijk, als ze zo aan het stuiteren zijn. Echt des airedales!
Ik kan het helemaal voor me zien :I:
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: nieuwe pup?

Bericht door mleentje »

Bor voelde zich duidelijk bevrijdt van de warmte. Heerlijk toch dat ze zich ook op iets oudere leeftijd zo gek kunnen gedragen.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: nieuwe pup?

Bericht door Helene »

ik herken het helemaal , geweldig hoe ze zich kunne gedragen die oudere honden vol puppygedrag groet Hélène
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: nieuwe pup?

Bericht door Esther »

Dat is het leuke aan een airedale. Het gaat altijd anders dan je verwacht. :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie