Een kleine update

Plaats reactie
AL
Junior
Junior
Berichten: 61
Lid geworden op: 06 jun 2016 14:18
Mijn hond heet: Mika, Zoë

Een kleine update

Bericht door AL »

Bij deze...
Inmiddels al heel lang zonder Mika, maar missen doen we haar nog altijd. Eerlijkheidshalve moet ik ook melden dat ik het forum om die reden de afgelopen tijd wat heb proberen te negeren. Gelukkig is ze bij Esther meer dan goed terechtgekomen.
Zoë zelf is er uiteraard al lang en breed overheen en doet het fantastisch. Misschien een tikkeltje te, want er mag ergens wel een halve kilo af nu. Na haar tweede schijnzwangerschap is ze vorige week geholpen. Hopelijk zal dat haar helpen voor de toekomst.
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Een kleine update

Bericht door Bor »

Ik kan me goed voorstellen dat je je soms even wat afsluit voor Mika-nieuws. Ze is bij ons in goede handen en zal ook in tijden dat je niet mee leest een fijn leventje hebben met Bor, bij ons.
Fijn dat Zoë het zo goed doet. Een extra teken dat je er goed aan hebt gedaan jullie roedel terug te brengen naar 1 hond.
Ik moet ook toegeven dat twee van die joekels thuis hebben écht meer werk is dan 1. En dat geeft niet, maar als dat stress oplevert bij 1 of meerdere baasjes, dan nemen de honden dat over.
Hier veroorzaakt het geen stress. Alleen maar dubbel geluk, eigenlijk. Zoveel meer pret nog, zo vaak extra leuke situaties, buiten en binnen. Maar aanwezig, dát zijn ze. Ons leven draait nóg meer om de honden dan het al deed. En dat doen we vol overgave!
Maar ik ben er ook van overtuigd dat het niet in alle gezinnen past, zoveel drukte op deze manier.
Geniet van Zoë en weet dat Mika het goed heeft.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Een kleine update

Bericht door Esther »

Natuurlijk mis je haar! Maar je hebt het goed gedaan. Ze is heel goed terechtgekomen. :bloem:
Afbeelding
Plaats reactie