bah!! mooi weer!

Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

bah!! mooi weer!

Bericht door Bor »

Nee, ik ben niet alleen maar negatief over het zonnetje en de temperaturen die zorgen dat je zonder jas naar buiten kan en je kleurtje een beetje kan bijwerken. De gratis vit D doet een ieder goed, denk ik zo.
Vanuit mijn keukenraam kijk ik met plezier naar de drukte in ons park. Spelende kinderen, sportende studenten, lieve oudjes, meestal onbeholpen hondenbezitters (degene die alleen met mooi weer een hond lijken te hebben)... allemaal leuk! Maar ja, die mensen hebben ook zo hun basale natuurlijkheden en moeten dus weleens naar het toilet, dat er niet is, helaas. Tja... en Bor.... die luistert goed (voor een airedale), is enorm lief (doordat hij Bor is), gunt mij m'n momenten van trots (omdat hij bij me hoort) maarrrr.... dat alles is weg/kwijt/foetsie/niet meer te bekennen voor een overheelijke hap mensenpoep.!!! Hij blijft het de grootste lekkernij vinden die er bestaat, lijkt wel. Nee; dan ben ik NIET trost, vind ik 'm even heel erg afstotend en baal ik van de mensen die dit achter laten en dat ik geen hond heb die netjes volgt/aan de voet blijft/ slaafs is/ altijd luistert....
Maar ach. Ik vergeet snel en geniet me suf met twee schatten in het bos, waar minder poep ligt. Wel paardenpoep, maar daar trekt hij z'n neus (meestal) voor op.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: bah!! mooi weer!

Bericht door Eldrid »

:lol: Geef die lieve schatten maar een extra dikke knuffel van mij.
Ze toveren toch elke dag weer een lach op je gezicht :D :stuiter:
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: bah!! mooi weer!

Bericht door Esther »

Ik ben zo blij dat ik maar heel zelden mensenpoep tref. :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie