oppas

Plaats reactie
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

oppas

Bericht door Bor »

Dinsdag vertrek ik wederom naar mijn broer op Curaçao. Een week samen zijn, genieten en veel bij te praten. Maar voordat ik hier echt van kan genieten, word er thuis veel besproken over Bor en Mika. Die moeten wel goed achter blijven natuurlijk. De hele week vrij nemen kon dit keer niet voor 't baasje, maar wel zo goed als. Dus af en toe een dagdeel werken, of een hele dag op de dag dat Inge de hele dag thuis is van de universiteit. En zo kan ik weer met een gerust hart weg. M'n broer heeft nu een hond; dat vind ik geweldig! Dat maakt het gemis van de viervoeters iets minder. Ik kijk er naar uit, vorig jaar heb ik ook enorm genoten. En Bor en Mika (alsook 't baasje en Inge) komen niets tekort in die week.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: oppas

Bericht door mleentje »

Fijne reis! Er wordt vast heel goed voor Bor en Mika gezorgd. Geniet.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: oppas

Bericht door Eldrid »

Je harige viervoetertjes zal het aan niets ontbreken. Waarschijnlijk missen ze je niet eens :?
Lekker genieten!
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: oppas

Bericht door Helene »

ik wens je een goede reis , geniet ervan en je ''vrienden'' komen vast niets tekort , als je je kind naar de creche brengt loop je de hele dag met een steen in je maag om bij het halen te zien dat ze helemaal niet aan je gedacht hebben ,de hondjes zijn in vertrouwde omgeving en worden vast verwend groet Hélène
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: oppas

Bericht door Sjef »

Je hebt vast alles tot in de puntjes geregeld dat je schatten niets tekort komen :D Ten eerste is het baasje veel thuis die vast veel aandacht zal geven en ten tweede is er dan Inge waar ze gek op zijn dus dat gaat helemaal goed komen ! Geniet lekker van het weerzien met je broer en een veilige reis

Groeten van Jacqueline
Plaats reactie