Geen berichten

Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Geen berichten

Bericht door Helene »

wat jammer steeds geen berichten hoe gaat het met onze airedales? Wij hebben nog steeds geen nieuwe hond, zijn 4 weken jn Spanje geweest voor het eerst zonder Escher en na corona dat was heel moeilijk om al die plekjes die we al jaren bezoeken nu weer te bezoeken zonder Escher. Het doet nog steeds zeer maar ik mis de berichten over fenna , guus en andere vandaar deze oproep waar zijn jullie ?groet Hélènev
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: Geen berichten

Bericht door Donna »

Het is inderdaad erg rustig op het forum, het lijkt wel een stilte werkplek :D

Wij hebben Ollie weer een poosje te logeren gehad en ze is ook met ons mee geweest naar Zeeland. Ik zal binnenkort wat foto’s plaatsen.

Groetjes,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Geen berichten

Bericht door FENNA »

Hallo allemaal,
Sorry voor de weinig berichtjes maar het is hier redelijk druk geweest de laatste tijd
We zijn nog steeds met de afwerking van onze tuin bezig en daar kruipt heel wat tijd in
Ook met Fenna hebben we een tijdje problemen gehad
Het begon met (na twee jaar) terug een hotspot
Ik ben dan onmiddelijk begonnen met Atop7 te spuiten wat normaal gezien de plek redelijk snel doet verdwijnen
Maar het probleem was dat ze s'nachts aan het krabben ging zodat het niet genas
Op dat ogenblik was mijn dierenarts op reis en bij de dierenkliniek kon ik niet direct terecht
Dan maar naar de apotheek om honingzalf en medicijnen tegen de jeuk
Ik heb ze ook een paar uurtjes met zo'n kapje laten rondlopen maar daar was ze zo ongelukkig mee dat ik het maar terug heb afgedaan
Gelukkig was met alles van de apotheek het na een paar daagjes toch beter
Toen de hotspot genezen was zijn we haar dan gaan laten plukken en daar kreeg ik te horen dat ze een schijndracht had
Ik viel uit de lucht
Behalve dat ze wat gezwollen tepeltjes had waren er verder geen symptonen
Wel heeft ze gedurende 3 weken veel liggen zagen
Maar nu is ze terug dik in orde :duim:
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: Geen berichten

Bericht door Donna »

Dat was even vervelend met Fenna, weer een hotspot. Gelukkig dat jullie het konden verhelpen met hulp van de apotheek. Wij hebben destijds ook eens een situatie gehad, waarbij Donna een plastic kap mee had gekregen. Dat werd geen succes; ze botste overal tegenaan en zelfs in de mand gaan ging heel onhandig. Dat was snel voorbij, kap af en goed opletten.
Met schijndracht heb ik geen ervaring, lijkt me ook wel even een punt van aandacht als het gebeurd.
Jullie tuin zal er prachtig uitzien en Fenna ook, na de plukbeurt. Fijn te lezen dat alles goed gaat.

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: Geen berichten

Bericht door Nicoline »

Dag allemaal,

Wat leuk om weer eens wat te horen, ik mis de verhalen van onze airedales ook maar heb zelf de laatste tijd niet veel energie gehad om foto's te plaatsen. Wel grappig om te lezen dat Hélène en Roel naar Spanje zijn geweest; daar waren wij ook. En dat Jaap en Patrick in maart aan zee waren; daar waren wij ook maar dan aan de Côte Opale. Ik zal binnenkort weer wat foto's uitzoeken en jullie op de hoogte brengen van onze belevenissen. Met Molly gaat het gelukkig heel goed, we zijn heel veel in ons huis in Frankrijk geweest en dat is voor haar het paradijs.
warme groet,
Nicoline
Afbeelding
Plaats reactie