waar zijn jullie??

Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

waar zijn jullie??

Bericht door Helene »

Sinds het airedaleforum deels naar facebook geplaatst is mis ik de berichten van Fenna , van Molly , ook van Mieentje , Hoe gaat het met de hondjes? groet Hélène
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: waar zijn jullie??

Bericht door FENNA »

Fenna en ik missen jullie leuke verhaaltjes ook :cry:
Ik kom hier bijna dagelijks eens een kijkje nemen maar ik heb niets meer gepost omdat ik dacht dat toch niemand meer op het forum komt
Hier alles nog steeds goed
Fenna heeft maandag haar jaarlijkse inenting gekregen bij een dierenarts in ons nieuw dorp en dat was best wel spannend
We mogen door de corona slechts met 1 persoon binnen en alleen krijg ik haar niet op de tafel
Maar het is allemaal perfect verlopen
Ze mocht op de grond blijven staan en ze heeft zich flink laten onderzoeken :duim:
Hopelijk gaat het met jullie even goed :D
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: waar zijn jullie??

Bericht door Donna »

Hallo Allemaal,

Ook wij kijken regelmatig op het Forum. Ook al zijn de bijdragen geminimaliseerd, we lezen graag over jullie en de belevenissen met de (b-)engeltjes.
Pas geleden las ik dat er ook een FB groep bestaat. Ik ben zelf geen grote fan van FB, dus ben niet op zoek gegaan. Snap wel dat foto’s een leuke bijdrage zijn en dat het op FB eenvoudiger is om ze te plaatsen. Daarom zullen leden dat misschien sneller daar doen. Hoe dan ook, blijf met regelmaat kijken hoe het er hier voor staat. Hoop dat het met iedereen goed gaat, fijn te lezen dat Fenna het prima doet. Benieuwd naar de rest. Blijf gezond allemaal,

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: waar zijn jullie??

Bericht door Helene »

FENNA schreef:Fenna en ik missen jullie leuke verhaaltjes ook :cry:
Ik kom hier bijna dagelijks eens een kijkje nemen maar ik heb niets meer gepost omdat ik dacht dat toch niemand meer op het forum komt
Hier alles nog steeds goed
Fenna heeft maandag haar jaarlijkse inenting gekregen bij een dierenarts in ons nieuw dorp en dat was best wel spannend
We mogen door de corona slechts met 1 persoon binnen en alleen krijg ik haar niet op de tafel
Maar het is allemaal perfect verlopen
Ze mocht op de grond blijven staan en ze heeft zich flink laten onderzoeken :duim:
Hopelijk gaat het met jullie even goed :D
ja met ons gaat het goed , sinds de facebookpagina is gestart ben ik daar ook maar lid van geworden , een paar maanden geleden heb ik een account aangemaakt om een begrafenis bij te wonen van iemand die in Boston ( USA ) woont , toen zat ik daar met het account en dacht , ik ga het maar eens proberen , het is wel makkelijker om foto's te plaatsen , even aanklikken en klaar, het is een besloten groep net als hier eigenlijk . Ik heb wel leuk nieuws Escher is deze week uitgeroepen tot huisdier van de maand , ik heb een foto uit de krant geplaatst op fb. maar ik zal proberen om ook hier een foto te plaatsen, groet Hélène
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: waar zijn jullie??

Bericht door FENNA »

Amai wat is dat leuk zeg huisdier van de maand worden :applaus:

Ooit hebben ze van Fenna foto's genomen bij ons aan zee voor 1 of ander dierenvoeding
Toen ik een paar maand later daar nog niets van gezien of gehoord had heb ik een mailtje gestuurd om uitleg
Het was een medewerker die terug mailde dat zijn baas op vakantie was maar dat hij niet op de hoogte was van een fotoshoot voor hun voeding :weetnie:
Gelukkig hebben we niets moeten betalen of kopen of zo maar ik had toch graag de foto's van Fenna eens gezien

Ik ben super benieuwd naar de foto's van Escher
maria
Junior
Junior
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 mei 2008 18:21

Re: waar zijn jullie??

Bericht door maria »

OOO vandaar dat het hier zo stil is :o
Ik snapte het al niet.Ik ben eigenlijk ook meer een lezer dan een berichten plaatser,maar ik vond het wel leuk om jullie verhalen te volgen.
Ik ben ook niet zo van het faceboek,maar hoe heet het clubje dan?

Groetjes,

Maria
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: waar zijn jullie??

Bericht door Helene »

maria schreef:OOO vandaar dat het hier zo stil is :o
Ik snapte het al niet.Ik ben eigenlijk ook meer een lezer dan een berichten plaatser,maar ik vond het wel leuk om jullie verhalen te volgen.
Ik ben ook niet zo van het faceboek,maar hoe heet het clubje dan?

Groetjes,

Maria
de airedaleforum facebookgroep , Esther de moderator , van Benthor , weet je wel stuurde mij een vriendschap verzoek , daar heb ik op gereageerd en ja toen kon ik er op , het werkt precies hetzelfde als het forum , ik zou zeggen kom er ook bij Groet Hélène.
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: waar zijn jullie??

Bericht door Nicoline »

Wat fijn om weer eens wat te kunnen lezen op ons vertrouwde Forum ! Ik heb me weliswaar aangemeld op Facebook ( onder pseudoniem) maar ben absoluut geen fan daarvan, en ik kan me er maar moeilijk toe zetten om berichten te volgen.

Met Molly gaat het goed, ze is vorige week geplukt en zoals altijd lijkt het alsof ze opgelucht is haar zware vacht kwijt te zijn. Ze rent als een dolle door het huis, is speels alsof ze een pup is en wil alleen maar kroelen. Aandacht, aandacht aandacht. We hebben wel een grote schrik moeten verwerken omdat onze vertrouwde trimster ermee ophoudt. Gelukkig kunnen we voortaan naar haar broer, in Spijkenisse . Ik meen me te herinneren dat Donna daar ook naar toe ging klopt dat ? Als dat zo is dan ben ik blij, want zij zag er altijd prachtig uit.

We zijn momenteel in ons huis in Frankrijk, er zijn erg weinig besmettingen hier en omdat we geïsoleerd wonen lopen we een stuk minder risico dan in Nederland. Gelukkig kan ik ook vanuit hier werken, voor Molly is het natuurlijk alleen maar feest. Heerlijk rennen in de boomgaard, de laatste pruimen opsmikkelen en zoals gisteren heerlijk rollen in de poep van de Das, die regelmatig over ons terrein heen scharrelt. Nog een geluk dat ze zo kaal is nu ; ik kon het er makkelijk afwassen. Ik zal vandaag nog wat foto’s uitzoeken en een overzichtje maken van haar laatste avonturen

Fijn Helene dat je dit item hebt geopend, ik vind het toch plezieriger om hier onze belevenissen te delen.

Lieve groet, en trouwe poot van Nicoline en Molly
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: waar zijn jullie??

Bericht door Donna »

Hey Nicoline,

Fijn te lezen dat het ook met jullie goed gaat. Molly kan haar geluk waarschijnlijk niet op, in de boomgaard in Frankrijk. Wat haar betreft mag de afzondering vermoedelijk nog wel even doorgaan. Helemaal als je dan als extraatje in dassenpoep kunt badderen.

Toch even schrikken als je eigen trimmer aangeeft dat ze niet verder gaan! Gelukkig is er vervanging.

Als de broer van jouw trimmer Bouwma is, te Spijkenisse, dan is het dezelfde trimmer als waar we met Donna naartoe gingen. Wij zijn altijd erg tevreden geweest met hen. Beiden nemen het zeer serieus en ze fokken zelf ook Airedales. Doen mee mee aan wedstrijden en weten duidelijk waar ze het over hebben.

Erg leuk dat via dit topic dat Hélène is begonnen we allemaal weer een beetje van elkaar op de hoogte zijn. Houd je goed en blijf gezond allemaal. Wij blijven hier een kijkje nemen.

Groeten,

Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: waar zijn jullie??

Bericht door Helene »

Ja het is toch wel gezellig hè hier op dit forum , leuk om weer iets van Molly te horen , heb je de foto van Escher al bekeken ? Huisdier van de week , het gaat best goed met Escher ,hij is nog heel speels, geen uren natuurlijk maar zo'n paar minuutjes wil hij nog wel dollen. Het wandelen gaat wel enorm trager, maar we doen welke elke dag zijn rondje door het bos. Slapen doet hij veel en s'nachts is hij weleens onrustig , we horen hem dan op de bank ,van de bank ,hij trippelt naar de slaapkamer ,die ligt naast de kamer , en lebbert Roel in zijn gezicht daarna trippelt hij weer naar de kamer en horen we hem weer op de bank klimmen, niet meer springen maar echt klimmen. Hij ziet er nog prachtig uit en ruikt lekker naar maggiblokjes. Hij eet goed .Laatst bij de dierenarts voor zijn jaarlijkse injecties hoorde ze een hartruis. Ze wilde ons al naar de internist sturen, maar hij heeft geen last dus we laten het zo. groet Hélène
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: waar zijn jullie??

Bericht door Eldrid »

Je hebt gelijk hoor Helene. Facebook is gemakkelijker voor de foto's. Maar de verhalen zijn toch leuker om te lezen.
Plaats reactie