Honden in beslag genomen na bijten drie mensen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Honden in beslag genomen na bijten drie mensen

Bericht door Esther »

Honden in beslag genomen na bijten drie mensen

DEN BOSCH - Zeven honden die zondag twee mannen en een vrouw uit Den Bosch beten, zijn dinsdag in beslag genomen. De 26-jarige Bossche eigenaar van de 'pitbullachtige' honden werd zondag al opgepakt voor mishandeling.
Het incident had plaats op de Oude Ambachtstraat in Den Bosch nadat de eigenaar van de honden ruzie met een van de slachtoffers had gekregen. De verdachte liep met acht honden aangelijnd te wandelen toen een loslopende hond in gevecht raakte met zijn dieren. De eigenaar van de hond werd gebeten. Ook sloeg de 26-jarige man hem. Toen meerdere mensen zich met de vechtpartij gingen bemoeien, beten de honden van de Brabander om zich heen.

Uiteindelijk bleken twee mannen van 29 en 35 jaar en een vrouw van 36 gewond te zijn geraakt. Zij zijn zelf naar een ziekenhuis gegaan. De honden werden na het incident aan een familielid van de verdachte gegeven.

De zeven honden worden onderzocht. Uit dit onderzoek moet blijken wat er met de dieren moet gebeuren. De man uit Den Bosch heeft ook een chihuahua. Die is niet meegenomen. (NOVUM)

Bron: Algemeen Dagblad
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Honden in beslag genomen na bijten drie mensen

Bericht door mleentje »

Wat een bende!
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Plaats reactie