Verlinde heeft hondenbaan in aanbieding

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Verlinde heeft hondenbaan in aanbieding

Bericht door Esther »

AMSTERDAM - Albert Verlinde is op zoek naar een klein hielenbijtertje. Voor de nieuwe musical 'Legally Blonde' zoekt hij een hondje. Het beestje moet vanaf 10 oktober dagelijks te zien zijn naast hoofdrolspeelster Kim-Lian van der Meij.

Verlinde stelt wel veel eisen aan het keffertje. ,,Het mag niet een enorm grote hond zijn, het trouwe viervoetertje moet mee kunnen in een handtas. Daarnaast moet hij of zij goed kunnen luisteren, zindelijk zijn, niet bang zijn voor schijnwerpers, over ritmegevoel beschikken, maar bovenal in het bezit zijn van een hoge aaibaarheidsfactor."

De musical 'Legally Blonde' is gebaseerd op de gelijknamige film. Daarin gaat dom blondje Elle Woods rechten studeren om het hart van haar ex-vriend terug te winnen. Uiteindelijk wint ze een belangrijke rechtszaak en wijst ze haar ex de deur wanneer deze haar terugvraagt.

De musical is vanaf oktober te zien in het theater. Nederland is, na de Verenigde Staten en Engeland, het derde land dat de show op de planken brengt. Verlinde produceerde eerder de musicals 'Hairspray', 'Footloose' en 'The Sound of Music'. (NOVUM)

Bron: Algemeen Dagblad
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Verlinde heeft hondenbaan in aanbieding

Bericht door Helene »

ik heb nog een plusche airedale in de aanbieding, groeten hélène
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Verlinde heeft hondenbaan in aanbieding

Bericht door Esther »

Derkx schreef:ik heb nog een plusche airedale in de aanbieding, groeten hélène
:lol: :lol:
Afbeelding
Plaats reactie