Wandeling Hooge Vuursche Baarn, Utrecht

Voor wandelroutes en wandelingen
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Wandeling Hooge Vuursche Baarn, Utrecht

Bericht door Helene »

volgens mij wordt dit één groot feest ,zal Escher mooi oppoetsen voor al die dames , groet Hélène
MoFin

Re: Wandeling Hooge Vuursche Baarn, Utrecht

Bericht door MoFin »

Beste mede Daletjes,

Finley hier. In hoogsteigen persoontje. Als dat personeel van ons braaf de aanwijzingen volgt, hebben wij morgen de middag van ons leven. Zo te lezen verloopt het drillen voorspoedig. Mijn mama Monique volgt alle aanwijzingen goed op. Zover.
Ik kijk er naar uit jullie morgen allen te mogen besnuffelen, al dan niet voorzien van krullen. Ikzelf ben onlangs bij den coiffure geweest, dus geen krullen.
De persoonlijke fotograaf is aanwezig heb ik begrepen? Mooi zo! Ik ben van alle kanten prachtig, zeg ik heel bescheiden, hoewel mijn achterzijde toch het minst tot zijn recht komt op de gevoelige plaat. Gelieve dit bij het schieten in acht te nemen.

Ik kijk uit naar morgen! Mijn mama is ook al helemaal excited. :blob: :blob: :blob:

Snuffels, Fin
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Wandeling Hooge Vuursche Baarn, Utrecht

Bericht door Bor »

Ik heb de fotograaf bevolen de achterkant van Finley niet op de gevoelige (woordgrap!) plaat te zetten en het anders alsnog te foto-shoppen... :wink: Zodat ze wel als mooie dame getoond kan worden.
Bor hier geen krullen, Mika wel, volop 8)
tot later vandaag, Esther
Afbeelding
FENNA
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 452
Lid geworden op: 03 okt 2017 14:27
Mijn hond heet: FENNA
Locatie: Beerzel (Putte)

Re: Wandeling Hooge Vuursche Baarn, Utrecht

Bericht door FENNA »

Voor iedereen (hondjes en baasjes) een fijne wandeling gewenst vandaag :zwaai:
Hopelijk is het weer bij jullie wat beter dan hier in Belgie maar zolang het niet regent en je goed ingepakt bent tegen de kou zal het allemaal wel meevallen
Wij hadden super graag deelgenomen met Fenna maar mijn vriend heeft twee knieen die niet meewillen( gaat daar morgen voor onder het mes) en ikzelf heb vorige maand een operatie gehad dus het zal voor een volgende keer zijn
Maak maar vele fototjes zodat wij ook kunnen meegenieten
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Wandeling Hooge Vuursche Baarn, Utrecht

Bericht door Helene »

Het was een geweldige middag met heel veel airedales , beterschap met de knieën en misschien tot een volgende keer groet Hélène
Gebruikersavatar
Donna
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 669
Lid geworden op: 09 dec 2009 18:59

Re: Wandeling Hooge Vuursche Baarn, Utrecht

Bericht door Donna »

Ook wij hebben enorm genoten! Leuk zoveel Airedales en baasjes (hofhouding) :lol: bij elkaar. We zien uit naar de foto’s die zijn gemaakt. We hadden het er in de auto nog over; iets meer dan een keer per jaar zou ook leuk zijn. Onze Koningin heeft intens genoten. Heerlijk buiten met prachthonden en zelfs op bejaarde leeftijd volop aandacht van een jonge God ( niet op elk moment even gewenst, naar tóch, als oude dame.....) ze ligt nu heerlijk uit te rusten in haar mandje. Het borrel ritueel heeft ze maar deels mee gedaan, ze vond het allemaal wel best.
Fijne avond allemaal en tot.......

Groeten, Jaap en Patrick
Afbeelding
Dit ben ik, Donna!
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Wandeling Hooge Vuursche Baarn, Utrecht

Bericht door Bor »

Het was een enorm leuke middag! Bor en Mika zijn total los. Bor is al helemaal stijf, de arme! (gelijk 't vrouwtje... :wink: )
Maar wat hebben we genoten en wat een mooie route. Al zijn vijvers mét water ook wel lekker, hihi. Het is weer voor herhaling vatbaar!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Wandeling Hooge Vuursche Baarn, Utrecht

Bericht door mleentje »

Ik zie dat mijn eerder bericht niet is doorgekomen. Ook voor ons was het een prachtige middag al moet Guus wel oppassen dat koninginnen Donna en Molly geen #metoo Airedale groepje stichten! En wat lijken die ondeugende streken van Finley toch op deze van ‘oom’ Guus! Finley als tafelspringer was wel het toppunt! Misbruik maken van het feit dat het vrouwtje met de handen vol aan de verkeerde kant van de tafel staat en die blik en nog maar eens probereen. Foei Finley. :wink: Fijn hoe Bor en Mika zich niet tot grommen of vechten laten verleiden. Ook ik kijk uit naar de foto’s.

P.S. @ Hélène en Roel: De plek waar we in België eens zijn geweest heet de Lommelse Sahara ook Sahara Lommel genoemd. Dat viel me in tijdens de terugreis.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Gebruikersavatar
Nicoline
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 341
Lid geworden op: 02 jun 2014 20:59
Mijn hond heet: Molly

Re: Wandeling Hooge Vuursche Baarn, Utrecht

Bericht door Nicoline »

Wij vonden het ook heerlijk! Ik vond het ook fijn om te zien dat Molly wat minder voorzichtig was en zich vollop aansloot bij de groep. En wat voor groep ! Mooi dat jong en oud zo leuk samenging. Nou ja oud , wat zeg ik ; Bor, Donna en Escher zijn ook jong ! Misschien alleen wat wijzer :)
We zijn doorgereden naar Frankrijk waar Molly zich meteen naast de houtkachel heeft genesteld om in een diepe slaap te vallen. Het is inmiddels al lang ochtend maar ze heeft zich nog niet gemeld. Ze rekt zich hooguit even uit om om te draaien en zuchtend verder te dromen van al haar nieuwe en oude vrienden . Jullie zullen nog even moeten wachten op de foto’s van mijn kant. We hebben momenteel geen Wifi ( tja het franse platteland) en alles oploaden via mijn telefoon is niet mogelijk. We zien uit naar een volgende wandeling, wie weet ergens in de lente ?
Afbeelding
Plaats reactie