ATCN Kampioensclubmatch 20 juni 2009

Marco

Bericht door Marco »

Maaike schreef:Ik dacht dat deelname aan dit forum los stond van welke vereniging dan ook. Dus mag iedereen hier lid zijn die een airedale terrier liefde heeft. Of zie ik dat verkeerd.
Tuurlijk is deelname hier vrij. Het punt is dat Marieta geen reclame mag maken in het ATCN blad omdat ze mensen met een ATVN hond hier op het forum toelaat. Dus de ATCN verbiedt een onafhankelijk forum om reclame te maken. Dat is belachelijk. Ondertussen wordt Marieta wel door de ATCN benaderd om voor hun wandelingen te gaan organiseren. Hoe krom is dat! :lol:
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Maaike schreef:Ik dacht dat deelname aan dit forum los stond van welke vereniging dan ook. Dus mag iedereen hier lid zijn die een airedale terrier liefde heeft. Of zie ik dat verkeerd.
Nee hoor Maaike, dat klopt helemaal!
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Maaike schreef:Ik dacht dat deelname aan dit forum los stond van welke vereniging dan ook. Dus mag iedereen hier lid zijn die een airedale terrier liefde heeft. Of zie ik dat verkeerd.
Dit is het enige forum over airedale terriers waar iedereen met een airedale terrier liefde van harte welkom is en alle meningen in alle openbaarheid besproken worden.

Ook mensen die niet lid zijn maar wel willen lezen over airedales zijn van harte welkom om mee te lezen.

Ik las op een ander forum dat je nogal kritisch was over de komst van de heer Bouma op de clubdag van de ATCN.
Als je dat hier had geschreven, dan had de heer Bouma er op kunnen reageren.
Afbeelding
Marco

Bericht door Marco »

Esther schreef:
Maaike schreef:Ik dacht dat deelname aan dit forum los stond van welke vereniging dan ook. Dus mag iedereen hier lid zijn die een airedale terrier liefde heeft. Of zie ik dat verkeerd.
Dit is het enige forum over airedale terriers waar iedereen met een airedale terrier liefde van harte welkom is en alle meningen in alle openbaarheid besproken worden.

Ook mensen die niet lid zijn maar wel willen lezen over airedales zijn van harte welkom om mee te lezen.

Ik las op een ander forum dat je nogal kritisch was over de komst van de heer Bouma op de clubdag van de ATCN.
Als je dat hier had geschreven, dan had de heer Bouma er op kunnen reageren.
Ik hou daar niet van, dat achterbakse. Heb je kritiek of wat te 'zeiken' doe dat dan in alle openheid zodat iedereen kan reageren, ook je 'slachtoffer'. Als je met open vizier strijdt is de kans ook groter dat je tot elkaar komt als dat nodig blijkt :wink:
Plaats reactie