ATCN Kampioensclubmatch 20 juni 2009

Spronck
Puppy
Berichten: 46
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:33
Locatie: Susteren
Contacteer:

ATCN Kampioensclubmatch 20 juni 2009

Bericht door Spronck »

Hierbij laat ik jullie weten dat de ATCN Ka,mpioensclubmatch wordt gehouden op 20 juni 2009 in Heteren. Noteer deze dag in jullie agenda die mag je niet missen.
Gebruikersavatar
boummart
Junior
Junior
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 sep 2007 15:53
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

"Of Malton" kampioensclubmatch A.T.C.N.

Bericht door boummart »

Na jaren lange afwezigheid hebben wij besloten om dit jaar deel te nemen aan de Kampioensclubmatch van de A.T.C.N.

Ik hoop dat er deze dag veel airedaleterriers ingeschreven zullen zijn en dat zowel de exposanten als de bezoekers kunnen genieten van een plezierige clubmatch.

Voor deze tentoonstelling hebben we No Doubt of Malton en Avril of Malton ingeschreven
Spronck
Puppy
Berichten: 46
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:33
Locatie: Susteren
Contacteer:

Kampioensclubmatch ATCN

Bericht door Spronck »

Ik hoop vele van jullie hier tetreffen en even voorstellen a.u.b. het vorig jaar heb ik vele gemist die er toch geweest waren.
Dan kunnen we even kennis maken lijkt me leuk.

Peter en Berthie Spronck
of the Aire Victory
Marco

Re: "Of Malton" kampioensclubmatch A.T.C.N.

Bericht door Marco »

boummart schreef:Na jaren lange afwezigheid hebben wij besloten om dit jaar deel te nemen aan de Kampioensclubmatch van de A.T.C.N.

Ik hoop dat er deze dag veel airedaleterriers ingeschreven zullen zijn en dat zowel de exposanten als de bezoekers kunnen genieten van een plezierige clubmatch.

Voor deze tentoonstelling hebben we No Doubt of Malton en Avril of Malton ingeschreven

Leuk! Als ik er ben kan ik een paar mooie plaatjes proberen te schieten van No Doubt en Avril.

Wij hebben geen showhond maar wat ik nu zo goed vind is dat jij naast showen met No Doubt ook met hem werkt.

Er is in mijn ogen geen betere manier om alle kwaliteiten van de Airedale naar voren te brengen!
Laatst gewijzigd door Marco op 25 jun 2009 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: "Of Malton" kampioensclubmatch A.T.C.N.

Bericht door Esther »

boummart schreef:Na jaren lange afwezigheid hebben wij besloten om dit jaar deel te nemen aan de Kampioensclubmatch van de A.T.C.N.

Ik hoop dat er deze dag veel airedaleterriers ingeschreven zullen zijn en dat zowel de exposanten als de bezoekers kunnen genieten van een plezierige clubmatch.

Voor deze tentoonstelling hebben we No Doubt of Malton en Avril of Malton ingeschreven
Wat leuk dat jullie weer deelnemen! :D
Succes!
Afbeelding
Gebruikersavatar
boummart
Junior
Junior
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 sep 2007 15:53
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bedank

Bericht door boummart »

Bedankt voor jullie support !

Marco, het is leuk dat je foto's gaat nemen.

Er staat trouwens deze maand een hele mooie foto van "No Doubt" in het blad "De Hondenwereld".

Ik ben zelf trouwens met mijn dochter naar NK Wielrennen in Bourtange (Gr).

Afbeelding

Nog net iets belangrijker dan een hondenshow.

Martin
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Fiets je zelf of ga je als support mee voor je dochter Martin?
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Gebruikersavatar
boummart
Junior
Junior
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 sep 2007 15:53
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Te dikke buik

Bericht door boummart »

Voor mij buik bestaat geen Categorie, dus houd ik het maar bij het aanmoedigen van mijn dochter.

Martin
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

:lol: haha ok, nou succes alvast!
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Gebruikersavatar
boummart
Junior
Junior
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 sep 2007 15:53
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

No Doubt of Malton Best in Show

Bericht door boummart »

No Doubt of Malton Beste hond van de kampioensclubmach A.T.C.N.
roos
Junior
Junior
Berichten: 149
Lid geworden op: 21 mei 2008 22:11
Locatie: coevorden

Bericht door roos »

Gefeleciteerd Martin en hoe is het met je fietsende dochter afgelopen?
Gebruikersavatar
boummart
Junior
Junior
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 sep 2007 15:53
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

NK Bourtange

Bericht door boummart »

Dit was een zware wedstrijd (70 km) voor haar, veel valpartijen. gelukkig bleef Denise overeind en kwam met in het peleton over de finish. Meer dan de helft van de meiden was achterop geraakt of uitgevallen. Voor Denise is dit een prima prestatie omdat ze pas twee maanden in training is na twee operaties aan haar schouder.

Martin
Gebruikersavatar
boummart
Junior
Junior
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 sep 2007 15:53
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Weigering inschrijving van inschrijving

Bericht door boummart »

Tot vrijdag was het nog onzeker of onze honden meemochten doen met de kampioensclubmatch De A.T.C.N.
had onze inschrijving op onjuiste gronden geweigerd.
Gelukkig heeft de Raad van Beheer ingegrepen en mochten onze honden gewoon meedoen.

Het wordt tijd dat in de kynologie de honden op de eerste plaats komen en de randzaken in de prullenbak verdwijnen.
Marco

Bericht door Marco »

boummart schreef:Tot vrijdag was het nog onzeker of onze honden meemochten doen met de kampioensclubmatch De A.T.C.N.
had onze inschrijving op onjuiste gronden geweigerd.
Gelukkig heeft de Raad van Beheer ingegrepen en mochten onze honden gewoon meedoen.

Het wordt tijd dat in de kynologie de honden op de eerste plaats komen en de randzaken in de prullenbak verdwijnen.
Van harte met je overwinning. Ik ben niet voor twee rasverenigingen maar ik overweeg om mijn lidmaatschap van de atcn wel op te zeggen. Ze weigeren dit forum om advertenties te plaatsen in het clubblad maar ondertussen zitten bestuursleden hier wel op het forum. Hoe hypocriet en arrogant! Buiten dat heeft de ATCN mij ook niets te bieden, het kost alleen maar geld. Een goeie Airedale is al lang niet meer per definitie een ATCN hond, toch? :mrgreen:

Weet je wat mij fantastisch lijkt? Airedales fokken met niet alleen het uiterlijk in het achterhoofd maar ook het karakter. Dus dat zo'n 'keuring' ook een test is voor baas en hond op raseigenschappen.
Maaike

Bericht door Maaike »

Ik dacht dat deelname aan dit forum los stond van welke vereniging dan ook. Dus mag iedereen hier lid zijn die een airedale terrier liefde heeft. Of zie ik dat verkeerd.
Plaats reactie