Met plezier het nieuwe jaar in.

Plaats hier je hondenfilmpjes
Plaats reactie
AL
Junior
Junior
Berichten: 61
Lid geworden op: 06 jun 2016 14:18
Mijn hond heet: Mika, Zoë

Met plezier het nieuwe jaar in.

Bericht door AL »

De afgelopen tijd gingen kwa gevoel toch met wat ups en downs. Mika is nog niet vergeten, maar we gluren zo nu en dan op dit forum naar haar nieuwe leven, vol mooie verhalen.
Eerste kerstdag was vreemd, zo voor het eerst sinds jaren een lange wandeling zonder Mika. Gelukkig heeft Zoë daar geen last van. Die vermaakte zich ouderwets prima!


Link


We gaan op naar het nieuwe jaar. Het zijn sinds gisteren weer ultrakorte wandelingen vanwege het vuurwerk. Ook dat is wennen. Mika sleepte haar er altijd doorheen. Onbevreesd voor welke harde knal dan ook. Deed haar helemaal niets. Nu weet de dikke dame niet hoe snel ze haar behoeftes moet doen om weer naar binnen te mogen.
Nog heel even. Dan is iedereen uitgefeest, uitgeknald en lam.
Kunnen wij die ochtend weer vroeg op pad voor een heerlijk rustige lange wandeling.
Iedereen de beste wensen en een mooi 2017 toegewenst.
AL
Junior
Junior
Berichten: 61
Lid geworden op: 06 jun 2016 14:18
Mijn hond heet: Mika, Zoë

Re: Met plezier het nieuwe jaar in.

Bericht door AL »

Geen idee overigens waarom het filmpje bij mij niet te zien is in de post, maar ben dan ook niet handig met internet. De link werkt verder gewoon. ;)
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Met plezier het nieuwe jaar in.

Bericht door Eldrid »

Leuk filmpje van een gestuiterde Zoe! :gek:
Ook jullie een voorspoedig 2017 gewenst.

Groetjes,
Diezel & Eldrid
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Met plezier het nieuwe jaar in.

Bericht door Bor »

Mika sleept Bor er nu hier doorheen, al zal zijn angst nooit helemaal verdwijnen. Zoë ziet er goed uit! Ze is inderdaad lekker aan gekomen, maar is daar de speelsheid niet mee kwijt. Nog even doorzetten en dan is het weer "gewoon". Geen knallen en lekker lang wandelen.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Met plezier het nieuwe jaar in.

Bericht door mleentje »

Wat een leuke en speelse Zöe! Ze lijkt het heel goed te maken zonder haar zus en dat is fijn om te zien want zusje Mika stelt het super en vermaakt zich prima met Bor en als het zo uitkomt de andere Airedales.
En de knallen, daar moeten we allen even door. Fijn oudejaar en een gelukkig nieuwjaar gewenst.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Met plezier het nieuwe jaar in.

Bericht door Helene »

een leuk filmpje en nee ze schijnt mika niet te missen , alle aandacht is voor haar groet hélène
Plaats reactie