het lopen van Escher

Plaats hier je hondenfilmpjes
Plaats reactie
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

het lopen van Escher

Bericht door Helene »

in dit filmpje is te zien hoe Escher loopt
View My Video
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: het lopen van Escher

Bericht door Bor »

Ach gos, ik kan me helemaal voorstellen dat het jullie bezig houdt. Je wil gewoon NIET dat je dier pijn heeft.
Ik duim dat het na de laatste dagen pijnstilling echt over zal zijn!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: het lopen van Escher

Bericht door Eldrid »

Als Escher zo slecht loopt MET pijnstilling is het misschien toch wel zinvol om foto's te laten maken.
Hij heeft echt pijn. :(
maria
Junior
Junior
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 mei 2008 18:21

Re: het lopen van Escher

Bericht door maria »

Oei, arme Escher is echt kreupel!
Maar het filmpje is natuurlijk zijn opstart, daarna wordt het iets beter toch?
het is waardeloos voor jullie allemaal, maar het heeft natuurlijk tijd nodig ( heel veel tijd)

Mijn adhd er tot de 100 ste macht heeft een schouderblessure gehad en mocht toen ook alleen maar 3x per dag 7 minuten wandelen. En dat in totaal 6 weken.Ik was bijna rijp voor het gesticht.
Na 3 weken heb ik een dierenfysiotherapeut thuis gehad en die heeft me geleerd hoe ik zijn schouder/poot moest masseren en rekken en strekken. Ik heb wel het idee gehad dat dat toch heeft geholpen aan een sneller herstel.

Ze hadden me wel op het hart gedrukt dat ik echt die rust periode aan moest houden om te voorkomen dat het een gevoelige plek blijft.

In die 6 weken is hij wel afgestudeerd in honden denk spelletjes :) Ik had er een paar gekocht en die deden we dagelijks een aantal keren. Zo kon ik hem toch een beetje bezig houden.

Veel sterkte, geduld is een schone zaak.

Maria
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: het lopen van Escher

Bericht door Helene »

ja dat klopt , als hij zo'n 50 meter heeft gelopen gaat het iets beter. we doen wat we moeten doen , plassen grote boodschap en weer naar huis, we doen het voorlopig maar zo , maar hij heeft zich goed aangepast hoor , het bokken en op de weg gaan liggen doet hij niet meer .Wij hebben weer gewonnen groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: het lopen van Escher

Bericht door Bor »

Helene schreef:ja dat klopt , als hij zo'n 50 meter heeft gelopen gaat het iets beter. we doen wat we moeten doen , plassen grote boodschap en weer naar huis, we doen het voorlopig maar zo , maar hij heeft zich goed aangepast hoor , het bokken en op de weg gaan liggen doet hij niet meer .Wij hebben weer gewonnen groet Hélène
En jullie winst is ook weer zijn winst... en daar doe je het voor! Sterkte!
groetjes Esther
Afbeelding
Sjef
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 454
Lid geworden op: 19 apr 2015 18:22

Re: het lopen van Escher

Bericht door Sjef »

Hoi, ik kan het filmpje niet openen maar gezien jullie verhaal klinkt het toch wel heftig. En inderdaad leer onze schatten maar eens om niet te reageren als er iets te beleven valt, dan moeten ze gewoon in actie komen. Veel sterkte en gepaste rust.

Groet Jacqueline
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: het lopen van Escher

Bericht door mleentje »

Ik bekeek het filmpje ondertussen op de computer. Vreselijk om Escher zo te zien sukkelen. Onze Vlady verplaatste zich bij wijlen net op dezelfde manier. Telkens kregen we na pijnstilling en rust onze oude rakker weer terug even wild ... Tot hij zich weer verstapte of ergens tegen op donderde. Bij Vlady - 21 kg, 53 cm schofthoogte - deed de pijnstilling het voortreffelijk. Daar waar hij voor de pijnstilling 's nachts jankte van de pijn en zijn achterhand met moeite gebruikte was dit toch goeddeels over met de pijnstilling, al duurde het wel nog een tijdje voor hij echt weer als vanouds dolde. Wellicht loont het toch eens verder te kijken naar het letstel. Een mens weet maar nooit. Een spierscheur heelt met enkel (relatieve) rust vanzelf, andere letsels wellicht slechts met aangepaste behandeling. Veel sterkte en een flinke knuffel voor Escher, de arme jongen.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Plaats reactie