Kymo & Frisbeeeeeeeeeeeeee !!!

Plaats hier je hondenfilmpjes
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ginoceros
Puppy
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 jun 2011 17:00
Contacteer:

Kymo & Frisbeeeeeeeeeeeeee !!!

Bericht door ginoceros »

Itt onze vorige airedale is Kymo juist wel erg geinteresseerd in spelletjes en hij laat zelfs de frisbee los ..... Gino probeerde altijd alles op te eten wat wij gooiden.
Kymo is inmiddels 8 maandjes oud en weegt een 23 kilo hetgeen vgl mij nog lang niet het einde is ....


Link
Tjek out Kymo's blog at : http://www.rijswick.com
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Kymo & Frisbeeeeeeeeeeeeee !!!

Bericht door Bor »

:cheer: Leuk filmpje!
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Kymo & Frisbeeeeeeeeeeeeee !!!

Bericht door mleentje »

Moeten we ook eens doen. Alleen (ook) ik kan niet gooien.
Een echte terrier, die Kymo. Frisbee afgeven ? Zou ik ? Ach ik leg hem daar maar. Geprezen en snoepje gekregen? Laat ik die schijf maar een pogen terug te nemen nu baasje even niet oplet.
Nu ja Kymo is pas 8 maand en een puber. Hij doet het echt goed. Wilma met haar (bijna) 3 doet het niet beter. Flinke jongen is het.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Gebruikersavatar
ginoceros
Puppy
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 jun 2011 17:00
Contacteer:

Re: Kymo & Frisbeeeeeeeeeeeeee !!!

Bericht door ginoceros »

Ja das wel leuk .... het liefst duwt ie het ding dwars door je heen maar op het moment dat je de frisbee vastpakt dan is dat voor hem het teken voor een trekspelletje en krijg je de frisbee dus never nooit nie !
Er vanaf blijven met het commando los heeft dan (na veel oefenen) een beter resultaat want dan gooit ie um voor je voeten op de grond.
Hij is wel helemaal wild van het ding ... draagt het op zowel de heen als terugweg mee in zijn bek en loopt dan zo trots als een pauw !! Bijkomend voordeel is dat ie van alle andere, in zijn ogen eetbare zaken en stront afblijft want daar heeft ie gewoonweg geen aandacht meer voor.
Tjek out Kymo's blog at : http://www.rijswick.com
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Kymo & Frisbeeeeeeeeeeeeee !!!

Bericht door Bor »

Dit is het goede jaar getijde voor de frisbee voor Bor. Hij vind het een erg mooi ding!
Maar in de zomer loopt hij ermee het water in en dan zinkt het ding... Dus met kou is het een fijner spelletje. Ook fijn omdat je dan handschoenen draagt en dus de vieze,kwijlerige, glibberige, modderige frisbee met je handschoenen kan aanpakken (Bor geeft 'm wel af, al laat 'ie 'm ook vaak voor me op de grond vallen)
Groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Kymo & Frisbeeeeeeeeeeeeee !!!

Bericht door Esther »

Leuk filmpje! Benthor vindt het ook geweldig om te frisbeeën. Ik zie bij Kymo in het filmpje hetzelfde enthousiaste gedrag. :blij:

Ik heb een keer een kennismakingstraining met Benthor gedaan bij een hondenschool en hij had de bedoeling snel door. Wij gebruiken twee frisbees. Als we de eerste gegooid hebben en Benthor er nog bij staat de pakken we de andere. Terwijl hij die vangt pakken we de eerste weer op. Benthor zou er anders ook een trekspelletje van maken. Erger nog, hou zou er een pak-me-dan-als-je-kan spelletje van maken. :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
ginoceros
Puppy
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 jun 2011 17:00
Contacteer:

Re: Kymo & Frisbeeeeeeeeeeeeee !!!

Bericht door ginoceros »

@Esther .... wij gebruiken een Dog-O-Soar frisbee ... is bij veel (internet) winkels te koop voor een paar euro.
Het ding is flexibel en en niet schadelijk + blijft drijven !!
Harde plastic frisbees knaagt Kymo al snel kapot maar deze krijgt ie niet stuk hetgeen wrschijnlijk met het flexibele materiaal te maken heeft.
Tjek out Kymo's blog at : http://www.rijswick.com
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Kymo & Frisbeeeeeeeeeeeeee !!!

Bericht door Bor »

Die van ons is van Kong. Flexibel, maar blijft niet drijven.
Ach, afwisseling is juist wel prettig. De bal, groot of klein, stokken en de frisbee.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eldrid
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2467
Lid geworden op: 08 dec 2010 15:13
Mijn hond heet: Teuntje (vooheen Diezel)
Locatie: Monnickendam

Re: Kymo & Frisbeeeeeeeeeeeeee !!!

Bericht door Eldrid »

Leuk filmpje! Kymo doet het zo te zien fantastisch!
Hartstikke leuk zo'n frisbee. Gaat hier bij ons helaas niet lukken. Het is ons nooit gelukt om Diezel de bal af te laten geven. Soms geeft ie m wel in ruil voor iets anders. Of hij laat hem maar gewoon ergens liggen. Stokken zijn gemakkelijker. Het maakt niet uit of hij ze nou meeneemt of niet. Meestal wel, we hebben hier dus letterlijk een flinke bos hout voor de deur. :lol:
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Kymo & Frisbeeeeeeeeeeeeee !!!

Bericht door Helene »

heel leuk filmpje, en een mooie hond is hij geworden.Wij voetballen met Escher, we schoppen de bal weg hij gaat er achteraan , gooit de bal in de lucht en gaat met de kont omhoog achter de bal staan zodat wij weer kunnen schoppen.Ik ga ook een frisbee kopen ,het is eens wat anders groeten Hélène
Plaats reactie