Dutchypuppy Dogwalk 2012 op 30 september

Mededelingen en nieuws over het forum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Dutchypuppy Dogwalk 2012 op 30 september

Bericht door Esther »

Hieronder staat een bericht van de stichting Dutchypuppy.
HONDENSTRANDLOOP EN VERKIEZING
Op zondag, 30 september a.s. houdt de Dutchypuppy foundation alweer de vierde officiële strandloop en zal de De Dogwalk worden gelopen over het mooie strand van Scheveningen, vanaf het Havenhoofd naar de Pier en weer terug. Bij elkaar een kleine 4 kilometer. Bridget Maasland, ambassadrice en oprichtster van de Dutchypuppy foundation en Jim Bakkum, ambassadeur, doen zelf natuurlijk ook weer mee aan dit sportieve event met hun eigen hond. Daarnaast zijn er nog veel meer bekende Nederlanders die de Foundation een warm hart toedragen en ook meewandelen. En als ze geen hond hebben, dan lenen ze er vast wel een.

Deelname aan de Dogwalk kost € 12,50 per hond. Ook dit jaar krijg je weer een Goodybag.

Hoe meld ik mij aan?
De opbrengst van deze Dogwalk komt ten goede aan de projecten die Dutchypuppy ondersteunt.

DOG OF THE DOGWALK 2012
Verdient jouw hond deze titel? Anders dan de voorgaande jaren zal een jury tijdens de wandeling een deelnemende hond kiezen die de titel , DOG OF THE DOGWALK 2012, krijgt . De winnaar verdient eeuwige roem en een jaar lang gratis voer aangeboden door Pets Place. De Dutchypuppy Dogwalk wordt mogelijk gemaakt door de inzet van Bridget Maasland en Jim Bakkum en de sponsors die zich inzetten voor de Dutchypuppy Foundation en een heleboel vrijwilligers. Want elke hulp is hard nodig!
Aanmelden kan hier.
Afbeelding
Plaats reactie