Op de schop

Mededelingen en nieuws over het forum
Plaats reactie
Marco
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 604
Lid geworden op: 02 dec 2009 18:56

Op de schop

Bericht door Marco »

Beste leden en erelid,

We hebben een nieuwe basis stijl geïnstalleerd. De oude was oud en daar bovenop had iemand kerstdingetjes gemaakt die wij later weer deels hebben veranderd. Gevolg: een rommeltje. Het werd tijd om de oude lagen behang er helemaal vanaf te krabben en met een geplamuurde kale muur opnieuw te beginnen. Dit wordt de basis voor een portal en speciale tijdelijke feest stijlen.

Het forum is nu schaalbaar. Dat wil zeggen dat het automatisch verkleind naar gelang de breedte van je monitor en scherminstellingen. Hierdoor is het probleem met schuifbalken hopelijk van de baan.

Forumse, in stijl!
Afbeelding
Je hebt mensen met honden en hondenmensen
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Op de schop

Bericht door Bor »

Geweldig weer :blob: Wat een mooi stukje knipwerk, met die ogen van Benthor.... :I: We boffen maar met zulke toegewijde knutselaars :applaus:
groetjes Esther
Afbeelding
Marco
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 604
Lid geworden op: 02 dec 2009 18:56

Re: Op de schop

Bericht door Marco »

Bor schreef:Geweldig weer :blob: Wat een mooi stukje knipwerk, met die ogen van Benthor.... :I: We boffen maar met zulke toegewijde knutselaars :applaus:
groetjes Esther
Dank je wel. Altijd fijn om te lezen dat je inspanningen worden gewaardeerd! :knip: Als er iets toch niet goed werkt laat het mij of Esther dan weten.
Afbeelding
Je hebt mensen met honden en hondenmensen
Gebruikersavatar
Stuutje
Junior
Junior
Berichten: 136
Lid geworden op: 11 mei 2009 11:03
Mijn hond heet: Paddy
Locatie: Den Ham

Re: Op de schop

Bericht door Stuutje »

Onze complimenten voor de nieuwe stijl....gewoon weg super.

Groetjes,
Jarno, Astrid & Paddy
Life without an Airedale (and Welsh) is like a broken pencil... pointless!
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Op de schop

Bericht door mleentje »

Heel mooi allemaal en het werkt fantastisch. Hartelijk dank voor het vele werk en proficiat met het resultaat.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Op de schop

Bericht door Helene »

in een woord mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii groeten Hélène
Jacobine
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 357
Lid geworden op: 11 sep 2008 21:06
Mijn hond heet: Spitfire
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Op de schop

Bericht door Jacobine »

Netjes! Het wordt steeds professioneler. Duidelijk dat er achter de schermen hard wordt gewerkt.
Top! :hoera:
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Op de schop

Bericht door Esther »

Ik vind het heel leuk om jullie positieve reacties te lezen. We maken het immers mooi voor jullie :mrgreen: We zijn nu druk bezig met de portal. Die moet ook precies bij deze stijl passen. Kijk voor een voorproefje van de portal op ons testdomein http://test.airedaleforum.nl/forum/
De achtergrond van het welkomsbericht wordt nu nog automatisch zwart. We zijn druk bezig om uit te zoeken hoe we die kleur kunnen veranderen zodat het beter leesbaar wordt.
Afbeelding
Marco
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 604
Lid geworden op: 02 dec 2009 18:56

Re: Op de schop

Bericht door Marco »

De portal staat erop en werkt technisch gezien. De inhoud en opmaak kan nog veranderen. We zijn nog niet tevreden over de achtergrondkleur van het welkomsbericht.

Ik heb op diverse phpbb en portal fora een vraag uit staan in welk bestand ik de achtergrondkleur van het welkomsbericht kan wijzigen. Zwarte letters op wit of grijze achtergrond vind ik persoonlijk prettiger lezen. Het is helaas niet een kwestie van in een keuzemenu aangeven welke kleur je wilt. Je moet in het juiste bestand op de server de code zelf gaan aanpassen. Maar daar komen we wel een keer uit denk ik. :studie:

We hebben de buienradar terug en nu netjes in de portal geïntegreerd. Als je de portal niet ziet omdat je een directe link naar de forumpagina gebruikte, kan je door http://www.airedaleforum.nl in je browser in te tikken de portal zien. Vanaf de portal kun je 'aanmelden' gebruiken in het menu om in te loggen op het forum of via 'forumindex' het forum bekijken zonder in te loggen. Vanaf het forum betekent 'Home' in het menu terug naar de portal.

Groet,
Marco
Afbeelding
Je hebt mensen met honden en hondenmensen
Plaats reactie