Oproep om ontopic te blijven

Mededelingen en nieuws over het forum
Plaats reactie
Marco
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 604
Lid geworden op: 02 dec 2009 18:56

Oproep om ontopic te blijven

Bericht door Marco »

Het hoeft niet heel precies hoor maar in medisch, foto's en filmpjes zijn we extra streng. Het is ook leuker voor het forum om als je op een idee of ander onderwerp komt in het juiste forum een nieuw topic te openen. :wink:
Afbeelding
Je hebt mensen met honden en hondenmensen
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Oproep om ontopic te blijven

Bericht door mleentje »

Ik begrijp je best Marco maar besef wel dat het zo gebeurd is en de scheidslijn soms zeer dun. Zeker bij fimpjes die niet zoveel ruimte innemen zodat je bij het naar beneden scrollen wel eens het topic vergeet. Maar goed. Volgende keer begin ik netjes een nieuwe topic vanaf het ogenblik dat dieper ingegaan wordt op een opmerking of suggestie naar aanleiding van een filmpje of welke andere topic dan ook. Beloofd.
En ... het filmpje was eens te meer prachtig.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: Oproep om ontopic te blijven

Bericht door Esther »

Ik weet dat het soms lastig is om ontopic te blijven. Ik maak me er zelf ook wel eens schuldig aan :?
We moeten met z'n allen proberen om het forum overzichtelijk te houden en ik weet zeker dat dat goed komt. :ok:
Afbeelding
Jacobine
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 357
Lid geworden op: 11 sep 2008 21:06
Mijn hond heet: Spitfire
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Oproep om ontopic te blijven

Bericht door Jacobine »

Marco, je hebt helemaal gelijk. Als we allemaal off-topic gaan dan wordt het troepie. Dan kan je niets meer terugvinden. Een forum met goed beheer is veel duidelijker. Wij zullen ons leven beteren. :D :D
Plaats reactie