Airedale proof speelgoed

Allerlei leuke Airedale hebbedingetjes
Plaats reactie
Jacobine
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 357
Lid geworden op: 11 sep 2008 21:06
Mijn hond heet: Spitfire
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Airedale proof speelgoed

Bericht door Jacobine »

Zelf ben ik altijd op zoek naar leuk en duurzaam hondenspeelgoed. Dit alles om Spitfire lekker bezig te houden. Ik moet zeggen dat hij tot nu toe (nu 10 mnd. oud), op wat stuc van de muur in de gang na, nog niets in huis gesloopt heeft.
Maar door de enorme sloopkracht van zijn kaken komt steeds minder speelgoed in aanmerking. Dus ben ik benieuwd waar jullie airedales met succes mee spelen.

Succesnummers bij Spitfire zijn:
Vele botten
Nylabone
Kong zwart
Latex kip
Crazy Egg
Jacobine
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 357
Lid geworden op: 11 sep 2008 21:06
Mijn hond heet: Spitfire
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Bericht door Jacobine »

Mijn post staat nu een kleine 2 weken en nog steeds nul komma nul reactie. Dat zet een mens toch aan het denken.
Of andere Airedale's spelen niet met speelgoed, daar geloof ik dus helemaal niets van. Of niemand heeft Airedale proof speeltjes en alles wordt binnen de kortste keren opgepeuzeld door het lieve honden beest. En daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen.....
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Ik heb veelal dezelfde speeltjes voor Sally als die jij hebt omschreven. Vandaar geen reactie. Ze bevallen erg goed.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
roos
Junior
Junior
Berichten: 149
Lid geworden op: 21 mei 2008 22:11
Locatie: coevorden

Bericht door roos »

Wat is een crazy egg?
Jacobine
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 357
Lid geworden op: 11 sep 2008 21:06
Mijn hond heet: Spitfire
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Bericht door Jacobine »

Taratatataaaaaa!
http://www.hondenspellen.com/showproduct/Crazy_Egg

Echt een superding! Wel buiten in tuin, veldje, bos gebruiken. Want ze zien niets anders meer dan dat ei en het beukt overal tegenaan. Maar echt 15 minuten met het ei en hij is helemaal uitgeteld.
Ik gebruik het ook biji training van dingen waar hij nog wat moeite mee heeft. Met deze beloning in het vooruitzicht doet hij alles!
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Benthor heeft veel speeltjes van heel stevig rubber. Die zijn een stuk minder duur dan een nylabone of kong en even sterk.

Iets als dit maar dan is de band van massief rubber:
Afbeelding

Deze is vrij zacht (hol van binnen) maar oersterk:
Afbeelding

Deze was ook een succes:
Afbeelding

Deze is wat duurder (zo'n 15 euro) maar geeft ook maanden kauw en stuiterplezier:
Afbeelding
Afbeelding
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Verplaatst vanaf algemeen
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Plaats reactie