resultaat van genk

Plaats reactie
Yeyobees
Junior
Junior
Berichten: 126
Lid geworden op: 14 aug 2006 15:24
Locatie: Boutersem
Contacteer:

resultaat van genk

Bericht door Yeyobees »

goed gedaan nikky en femke.
Nikky
Junior
Junior
Berichten: 128
Lid geworden op: 01 okt 2006 23:29
Locatie: Riemst
Contacteer:

Bericht door Nikky »

Dank je wel Chantal, het was een leuke dag. En als het in de ring dan nog meezit kan het niet meer stuk. Heb je al een keuze gemaakt betreffende dekreu?

Groetjes,
Nicole
Yeyobees
Junior
Junior
Berichten: 126
Lid geworden op: 14 aug 2006 15:24
Locatie: Boutersem
Contacteer:

Bericht door Yeyobees »

nee nog niet, ik ben aan het denken van mischien desmond te nemen.
ik ben bezig met ess te plukken een heel werk, maar ze is wel mooi het stuk dat al gedaan is mooi kort. voor de kerstshow ik hoop dat ze daar een beetje minder gedrukt is, want het is er nogal klein voor veel honden. heeft françois nog iets gedaan in de erering, ik was toen al weg.
grt chantal
Nikky
Junior
Junior
Berichten: 128
Lid geworden op: 01 okt 2006 23:29
Locatie: Riemst
Contacteer:

Bericht door Nikky »

In de erering was hij bij de selectie verder is hij niet geraakt. Maar de erering is lotje trekken vind ik, daar hangt alles af van de voorkeur van de keurder. Ik ben benieuwd om Ess te zien als ze gekortwiekt is, het is inderdaad een heel werk. Daarom hou ik Femke goed bij en dan krijg je ook na verloop van tijd een mooiere vacht. Het zal wel loslopen in Tienen, zorgen dat we er op tijd zijn dat we een rustig plekje kunnen uitzoeken waar niet te veel drukte is. Alhoewel Femke daar geen last van heeft, die geraakt er alleen maar happy en opgewonden van.

Groetjes,
Nicole
Yeyobees
Junior
Junior
Berichten: 126
Lid geworden op: 14 aug 2006 15:24
Locatie: Boutersem
Contacteer:

Bericht door Yeyobees »

ik hoop dat het goed gaat tussen ess en femke
ik ga ook goed op tijd, want er is wel parking maar het zal er druk zijn met nog de mensen die inkopen moeten doen voor kerst. Hééé je weet wel er zijn altijd mensen laatste nipertje alles nog moeten doen.
Plaats reactie