Winner 2007

Plaats reactie
Jade

Winner 2007

Bericht door Jade »

UITSLAGEN ZATERDAG 24-11-2007
AIREDALE TERRIER ( 15 stuks)

Winner en BOB cat.nr. 888 Kamp. Orlando of the Aire Victory NJK JW'06 LU Kamp.
van: B. Spronck :D

Jeugdwinner cat.nr. 887 Lord Pittley of the Ockenhome
van: W. E. v.d. Vegt

Winster cat.nr. 897 Kamp. Starlight of Malton LU Kamp. W'05+06
van: R. Bouma-Hecker & W. Aalbrecht

Jeugdwinster
cat.nr. 894 Queen Victoria of the Aire Victory NJK
van: B. Spronck

Allemaal van harte gefeliciteerd!!
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Goed gedaan!
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Maaike

Bericht door Maaike »

Gefeliciteerd allemaal. :D
Ik heb het allemaal gezien en heb genoten. Overigens waren een paar airedales niet aanwezig die wel op de lijst stonden. zo ook, stone ridge here I am. Deze reu bleek ziek te zijn zoals ik hoorde. Wel jammer want hij is de vader van onze Hero. Ik had het wel leuk gevonden als hij er was geweest.
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

O dat is zeker jammer. Ik kan me voorstellen dat dat een teleurstelling voor je was.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
marie-josé
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 203
Lid geworden op: 08 dec 2006 01:15
Locatie: brabant
Contacteer:

Bericht door marie-josé »

Ik vind het nog wel even leuk om te melden dat Nikki U1 in de openklasse is geworden. Hiermee heeft ze het res.CAC/res.CACIB behaald. :lol:
Groeten
Marie-José
Jade

Bericht door Jade »

Proficiat. Ik had het al vernomen vandaag.... vers van de pers :wink:
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Gefeliciteerd Marie-Jose. Nikki is echt een topper!!!
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Sandra

Bericht door Sandra »

wauw super zeg die nikki!
gefeliciteerd!
Maaike

Bericht door Maaike »

marie-josé schreef:Ik vind het nog wel even leuk om te melden dat Nikki U1 in de openklasse is geworden. Hiermee heeft ze het res.CAC/res.CACIB behaald. :lol:
Groeten
Marie-José
Gefeliciteerd hoor goed gedaan van Nikki. :D
Maaruh even voor de goede orde. Was jij de mevrouw met het halflangekrullende haar met bril uit het westen van brabant. Want dan hebben wij elkaar gesproken voor en tijdens de airedale keuring. :)
Als dat zo is dan heb jij me verteld dat , Stone ridge here I am, er niet was omdat ie ziek was.
marie-josé
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 203
Lid geworden op: 08 dec 2006 01:15
Locatie: brabant
Contacteer:

Bericht door marie-josé »

Gefeliciteerd hoor goed gedaan van Nikki. :D
Maaruh even voor de goede orde. Was jij de mevrouw met het halflangekrullende haar met bril uit het westen van brabant. Want dan hebben wij elkaar gesproken voor en tijdens de airedale keuring. :)
Als dat zo is dan heb jij me verteld dat , Stone ridge here I am, er niet was omdat ie ziek was.
Nee volgens mij hebben wij elkaar niet gesproken (wel jammer hoor :( ). Ik heb eerst bij de ingang van de ring gestaan; tijdens de eindkeuring van de reuen. Tijdens de keuring van de teven heb ik op een bankje in de ring gezeten.
Ik heb lang blond haar en draag geen bril.
Wij zaten een stukje bij ring 19 vandaan.

Groeten
Marie-José
Maaike

Bericht door Maaike »

marie-josé schreef:
Gefeliciteerd hoor goed gedaan van Nikki. :D
Maaruh even voor de goede orde. Was jij de mevrouw met het halflangekrullende haar met bril uit het westen van brabant. Want dan hebben wij elkaar gesproken voor en tijdens de airedale keuring. :)
Als dat zo is dan heb jij me verteld dat , Stone ridge here I am, er niet was omdat ie ziek was.
Nee volgens mij hebben wij elkaar niet gesproken (wel jammer hoor :( ). Ik heb eerst bij de ingang van de ring gestaan; tijdens de eindkeuring van de reuen. Tijdens de keuring van de teven heb ik op een bankje in de ring gezeten.
Ik heb lang blond haar en draag geen bril.
Wij zaten een stukje bij ring 19 vandaan.

Groeten
Marie-José
Nee dan was het toch iemand anders. Maar even goed gefeliciteerd hoor :wink: Ik Heb Nikki wel gezien.
Plaats reactie