Re: zoek een herplaatser

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: zoek een herplaatser

Bericht door Esther »

De originele vraag is op verzoek verwijderd.

Je zou bij de rasverenigingen ATCN en ATVN kunnen informeren. De links naar deze sites staan bovenaan het forum.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: zoek een herplaatser

Bericht door Esther »

Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: zoek een herplaatser

Bericht door Helene »

ik heb net de honden bekeken die een baasje zoeken , Roel zei :zullen we ze allebei nemen? Hoe kan het dat zulke honden na zoveel jaren in het asiel zijn terecht gekomen? Ik kan me herinneren dat wij hier op dit forum een Bailey hebben gehad , dat was in de tijd dat wij onze Pijke nog hadden .Wat betreft: '' kinderen zijn niet zo mijn ding '' daar schrik ik van , airedales zijn geweldig met kinderen ,alleen, ze zijn soms wat lomp en duwen een kind per ongeluk om. Die ervaring hebben wij met onze kleinkinderen ,als je dat goed begeleidt en ook weleens tegen een kind zegt :''niet zo flauw doen ''misschien schop ik nu tegen schenen, zijn airedales vrienden voor het leven .Ik hoop zo dat ze een tweede kans krijgen maar ja , gezien de leeftijd!!! groet Hélène
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: zoek een herplaatser

Bericht door Bor »

Wat een leukerds, in het asiel! Succes met zoeken, Michel. En heel soms... komt er "zomaar" iets op je pad, weet ik uit ervaring. Goed om te weten dat je zoekend bent, je weet maar nooit.
groetjes Esther
Afbeelding
Plaats reactie