Airedale reu op marktplaats

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Airedale reu op marktplaats

Bericht door Esther »

http://link.marktplaats.nl/m892377161
Dymo is 3jr 21/01 2012 geboren een sociale hond buiten speels en binnen heel rustig lief karakter beetje eigenwijs,zoek een baasje voor hem die tijd en aandacht kan geven heeft alle benodigde spullen zoals ligmat voerbakken voorraad bakken riemen div. etc.etc.
Afbeelding
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Airedale reu op marktplaats

Bericht door Bor »

Hopelijk vind deze knappert snel een goed huis! Ik heb zelf altijd zo de neiging om meteen te reageren... maar doe het niet. Me dunkt kan zo'n hond als deze heel snel een thuis vinden. Ik hoop alleen dat het een echt goed thuis word.
groetjes Esther
Afbeelding
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: Airedale reu op marktplaats

Bericht door mleentje »

Indien Dymo's geboortedatum klopt is hij Dymo of Luca's home. De moeder Anne zou een zus van het teefje waarmee de kennel 'de Vrijhoeve' kweekt zijn (zelfde geboortedatum). Dat is ook zo'n grote smalle teef. Desmond van 't Asbroeck zou dan de vader zijn. (De online gegevens van het NHSB zijn een goudmijn) De gelijkenis met Wilma is treffend. Dymo is niet zozeer mager, hij ontbreekt vooral spieren. Hij lijkt net zo gespierd als Wilma op 31 december en dat zegt wat. Vrij rennen en/of lekker lang en regelmatig wandelenis en was er dus niet bij. Dat je geen tuin hoeft te hebben om als Airedale gelukkig te zijn bewijst Bor maar die heeft dan ook een fantastisch vrouwtje. Die hond is 3. Een compacte reu zal het nooit worden. Dat moet ook niet. Normalerwijze zou daar een mix tussen Wilma en Bor moeten staan op de foto. Die is er ook met liefde, wandelen en rennen zeken uit te halen. Al lijkt een pup opvoeden doorgaans gemakkelijker dan een herplaatser de weg wijzen. Dymo hoeft geen slechte ervaringen te hebben. Dus dat kan meevallen. Ik vrees wel dat de eigenaar er ook geld wil uithalen. Herinneren jullie de uitzending van de rijdende rechter? Het ging daar ook over de kennel 'Of Luca's home'. Publiciteit voor kennel en Airedale was dat allerminst.' Een multi champion vader is mooi maar dan moet je er ook nog mee gaan wandelen en laten rennen. Hier zijn we de dood van Wilma nog aan het verwerken. Die herplaatsing komt helaas te vroeg. Ik zou Dymo hoogst waarschijnlijk wel graag alle kans gegeven hebben.
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Plaats reactie