Sisko

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Sisko

Bericht door Esther »

Zie de site van de ATCN voor een foto: http://www.airedaleterrierclub.nl/index ... atser.html
Zoals een echte airedale hou ik wel van een lolletje en heb dus "clown" als bijnaam. Ik ben vrolijk, vriendelijk en tja ook wel een tikkeltje eigenwijs. Ik weet nu eenmaal wat ik wil en ben daar niet onzeker in, maar soms maken mensen mij wel wat onzeker, als ze niet duidelijk zijn. En ik weet dan niet altijd hoe ik moet reageren. Laten we het er maar op houden dat ik gewoon een baas zoekt die mij leiding geeft, want dat vind ik echt wel fijn! Ik luister dan goed, loop keurig mee aan de lijn, kan loslopen (al heb ik dan soms ineens "bananen" in mijn oren...) Kinderen zijn niet zo mijn ding en katten ben ik niet gewend.

Naam: Sisko
Registratienummer: 4595A
Ras: Airedale Terriër
Geboren: 2007
Geslacht: Gecastreerde Reu
Bijzonderheden: Kan minder goed met reuen.

Geïnteresseerd? Soms kan een dier dat u graag wilt zien al zijn besproken of geplaatst, terwijl dit nog niet op de site is veranderd. Voorkom daarom teleurstellingen en bel ons éérst voor een kennismaking met het dier van uw keuze. Natuurlijk bent u ook altijd van harte welkom als u, tijdens de openingsuren, zomaar even wilt binnenlopen om bij de dieren te kijken of informatie te vragen.
Telefoon 0900 2020330 (€ 0,25 per minuut)
E-mail crailo@dierenasiel.net
Afbeelding
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: Sisko

Bericht door Bor »

Duimen voor deze lieverd dat er zich snel een baasje meldt!
groetjes Esther
Afbeelding
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Re: Sisko

Bericht door Helene »

ja , ik hoop ook snel dat hij een nieuwe baas krijgt groeten Helene
Plaats reactie