[geplaatst] Twee Airedales in het asiel (Oldenzaal)

Aagje
Nieuwe gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 aug 2012 13:31
Mijn hond heet: Aagje

Re: [geplaatst] Twee Airedales in het asiel (Oldenzaal)

Bericht door Aagje »

ja we gaan maar weer snel op zoek naar een leuke nieuwe Airedale, want het is zooo stil in huis!
Via de club gaan we kennismaken met een teefje dat een nieuw thuis zoekt. Hopen dat we een match hebben.
Ik hou jullie op de hoogte ;-)
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Re: [geplaatst] Twee Airedales in het asiel (Oldenzaal)

Bericht door mleentje »

Die stilte herkennen we maar al te goed. We duimen voor een goede 'klik'. En wachten met spanning op het verslag. Succes. Leentje
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Bor
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3298
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:04
Locatie: Warnsveld

Re: [geplaatst] Twee Airedales in het asiel (Oldenzaal)

Bericht door Bor »

Oh, wat leuk, dat jullie weer op zoek gaan!
En nóg leuker dat je ons op de hoogte houdt. Ik ben benieuwd!
groetjes Esther
Afbeelding
ria
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 415
Lid geworden op: 28 mei 2012 08:22
Mijn hond heet: amar
Locatie: ommen
Contacteer:

Re: [geplaatst] Twee Airedales in het asiel (Oldenzaal)

Bericht door ria »

Hoi Marjolijn,

Sorry dat ik je berichtje nu pas lees......., het was hier zo'n drukte......
Wat jammer dat Aagje een hersenbloeding heeft gehad; wat zul je d'r missen en dan die stilte in huis....... Ik weet er alles van en kan ook niet tegen een leven zonder m'n hond om me heen...... tja, zo'n mens ben ik nu één keer....'

Ik vind het echt zo jammer dat jullie Aagje moeten missen; als ze maar iets lijkt op Kato......; ik ben echt helemaal verliefd op dat Airedale-meisje, net als op Amar....
Je hebt misschien wel gelezen dat we door Kato zo voor dit ras gevallen zijn; wat is dat een pracht-hond!!!!!
Onze vrienden hebben allebei rheuma en we hebben al gezegd dat wanneer het zo zou moeten zijn dat er een ander thuis voor Kato moet worden gezocht, voor even of voor langer, we haar dat heel graag willen bieden..... Natuurlijk hoop je niet dat het zover komt, maar mocht het moeten.....
Ik hoop echt dat jullie weer een heel lieve Airedale krijgen!!!!
En ik zal onze vrienden even het verhaal vertellen over Aagje; mijn vriendin (ze heet ook Ria..) zal je informatie wel heel erg op prijs stellen!

Een heel lieve groet en veel sterkte met het verwerken van dit verlies!
Ria.
Afbeelding
Niets trouwer (en ondeugender...) dan een.......... :D
ria
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 415
Lid geworden op: 28 mei 2012 08:22
Mijn hond heet: amar
Locatie: ommen
Contacteer:

Re: [geplaatst] Twee Airedales in het asiel (Oldenzaal)

Bericht door ria »

Hallo Marjolijn,
Ben eigenlijk best wel benieuwd hoe het is met je/jullie en of de herplaatser matched......... ik had je een privé-bericht gestuurd. Hoop dat het overgekomen is.....

Groetjes, Ria en Amar.
Afbeelding
Niets trouwer (en ondeugender...) dan een.......... :D
Aagje
Nieuwe gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 aug 2012 13:31
Mijn hond heet: Aagje

Re: [geplaatst] Twee Airedales in het asiel (Oldenzaal)

Bericht door Aagje »

Hai Ria
Helaas helaas, de dame bij wie de hond woont heeft afgebeld. Ze kan het nog niet aan om de hond te missen. Heel jammer want we hadden ons er echt op verheugd! Mis die tippelende voetjes zo in huis ;-)
We staan op de wachtlijst voor herplaatsers en hopen snel weer zo'n lieverd in huis te hebben.
Ik zag je berichtje, erg lief dankjewel. Ik was van plan je foto's van Aagje te sturen zodat jullie kunnen vergelijken met Kato. Maar was het even vergeten door de drukte thuis. Ik ga het je snel toesturen!
Ikhou jullie op de hoogte.
Groetjes Marjolijn
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Re: [geplaatst] Twee Airedales in het asiel (Oldenzaal)

Bericht door Esther »

Wil je de foto's anders op het forum zetten? Ik wil je dame ook graag bewonderen! Ze was vast prachtig!
Afbeelding
inky86
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 523
Lid geworden op: 29 apr 2011 13:18
Mijn hond heet: Nika

Re: [geplaatst] Twee Airedales in het asiel (Oldenzaal)

Bericht door inky86 »

Wat balen Marjolijn dat het niet doorgaat!
Hopelijk komt er alsnog snel een lieve herplaatser jullie kant op.
Afbeelding
ria
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 415
Lid geworden op: 28 mei 2012 08:22
Mijn hond heet: amar
Locatie: ommen
Contacteer:

Re: [geplaatst] Twee Airedales in het asiel (Oldenzaal)

Bericht door ria »

Hoi Marjolein,

Wel jammer voor jullie; maar het is wel te begrijpen dat ze er toch vanaf heeft gezien.....
Wij hebben vorig jaar een periode meegemaakt van het missen van je hondenmaatjes...... bah, wat naar was dat.
Ik hoop echt dat het snel lukt met een herplaatser! Zodra ik een Airedale zie, die een nieuw baasje zoekt, hoor je het meteen!
En ik zou heel graag de foto's willen zien van Aagje; onze vrienden ook! Ik zag Ria (naamgenoot en vriendin...) zaterdag nog en we hadden het meteen over Aagje en Kato. Kato wordt langzamerhand echt vrijer. Ze kroop laatst bij Hans (Ria's man) voor het eerst op schoot....., prachtig, voetje voor voetje..... heel behoedzaam.....
Nou, daar krijg je toch wel even een brok in je keel van......, tenminste ik wel.... Te bedenken hoeveel er gebeurd moet zijn dat een hond zo z'n vertrouwen in mensen verliest........

Heel veel sterkte met wachten (en het gemis van Aagje); misschien is het dus ook maar even goed dat het zo druk is.....
Lieve groet en :zwaai: van Amar en mij,
Ria.
Afbeelding
Niets trouwer (en ondeugender...) dan een.......... :D
Plaats reactie