MET SPOED EEN NIEUW BAASJE GEZOCHT

Plaats reactie
Maaike

MET SPOED EEN NIEUW BAASJE GEZOCHT

Bericht door Maaike »

Helaas gaat dit berichtje over een hond die we ook op dit forum kennen. De fokker mailde me gisteren om dit zo snel mogelijk wereld kundig te maken omdat er spoed bij zit.

Jane, geboren op 17 augustus 2007, zoekt met spoed een nieuw mandje bij een lief baasje.
Dit jonge, gesteriliseerde Airedale teefje van bijna 2 jaar oud, is een uitbundig, vrolijk dametje.
Helaas moet zij naar een ander huis, omdat er voor haar geen plaats meer is door de komst van een baby.
Jane is een heerlijke, ondeugende meid, die wel wat extra aandacht vraagt.
Ze houdt, net als alle Airedales, van rennen, gek doen, spelen en uitdagen.

Daarom is het wel goed als haar nieuw baasje iemand wordt, die ervaring heeft met honden.
Het liefst met Airedales en weet dat deze enthousiaste, vrolijke, uitdagende honden wel behoefte hebben aan duidelijkheid.
Jane is een Airedale met een uitbundig karakter en heeft derhalve een consequent baasje nodig.

Wie durft deze uitdaging aan en wil Jane zo snel mogelijk een goed nieuw thuis bieden?
Voor meer informatie kunnen jullie bellen met de fokker van Jane :
of Yvento's Home
tel. 06 - 22 22 76 34

Jane wordt ook bij de ATCN aangemeld voor herplaatsing en zal waarschijnlijk binnenkort onder deze rubriek ook op die site worden geplaatst.
Eventueel zal daar een ander telefoonnummer bij staan om meer informatie in te kunnen winnen.
Maar wie nu al meer over dit hondje wil weten, kan bovenstaand nummer bellen.
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Ik hoop dat Jane snel een fijn nieuw thuis krijgt.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Ach wat sneu. Ik zal mijn oren en ogen open houden.
Afbeelding
Jade

Bericht door Jade »

Jack en ik hebben na heel veel wikken en wegen, talloze mails met vrienden en proffesionals, praten, piekeren, slapeloze nachten en onproductieve dagen, uiteindelijk kennis gemaakt met Jane, haar baasjes en natuurlijk onze honden.

Het resultaat van die kennismaking is dat wij samen met de baasjes van Jane tot het besluit zijn gekomen dat Jane bij ons een thuis mag vinden.

Jane zal morgen naar ons worden gebracht.

Jane, door onze tranen om het verlies van onze Joey heen ben je heel erg welkom bij ons!
Wij zullen er alles aan doen om je een fijn leven te bieden.


Een speciaal woord van dank willen wij richten aan iedereen die ons in deze beslissing heeft gesteund op welke wijze dan ook! Natuurlijk ook degenen die geholpen hebben het berichtje omtrent de herplaatsing van Jane te verspreiden zodat het op het juiste moment bij ons terecht is gekomen.
marie-josé
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 203
Lid geworden op: 08 dec 2006 01:15
Locatie: brabant
Contacteer:

Bericht door marie-josé »

Debbie en Jack,
Heel fijn dat deze vrolijke airedale dame een nieuw huis bij jullie en Rossi & Maggi mag vinden.
Groeten,
Marie-José
en een poot van Tosca, Nikki en Lennox
Maaike

Bericht door Maaike »

Wat ontzetedn fijn dat Jane zo snel weer een mandje heeft gevonden. Debbie en Jack, ze zal joey nooit kunnen vervangen maar wel een grote troost zijn.

Heel veel geluk met haar :D :D
Gebruikersavatar
mleentje
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 2639
Lid geworden op: 03 mei 2009 21:27
Mijn hond heet: Guus, voorheen Wilma
Locatie: Brugge

Bericht door mleentje »

Fantastisch dat jullie dat besluit durven nemen terwijl jullie het verlies van Joey nog aan het verwerken zijn.

Heel fijn voor Jane. Ze wordt vast een lieve kameraad voor Rossi en Maggi. Als Rossi nu ook nog eens het voorbeeld geeft moet het wel goedkomen.

Leentje
Hier ben ik dan. Lekker mezelf.
Afbeelding
Guus, april 2015
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Wat fijn dat Jane bij jullie komt wonen :D

Ik wist niet dat Joey overleden is. Sterkte!
Afbeelding
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Dat wist ik ook niet Debbie, wat rot voor jullie! Ik hoop dat de komst van Jane het verdriet wat kan stillen. Ik wens jullie in elk geval veel geluk met haar.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

nieuw mandje

Bericht door Helene »

Wat geweldig dat Jane bij jullie mag komen wonen en wat triest dat jullie joey is overleden.Jane kan hem natuurlijk niet vervangen maar kan wel helpen om het verlies te verzachten.Veel succes met jullie nieuw lid van de familie:Jane Hartelijke groet Hélène
Jade

Bericht door Jade »

Dank jullie!
Plaats reactie