Beau op Puppycursus

Gehoorzaamheid, behendigheid, flyball, frisbee, IPO, speuren enz
Plaats reactie
Majorie
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 297
Lid geworden op: 10 mar 2009 19:00
Mijn hond heet: Beau
Locatie: Gouda

Beau op Puppycursus

Bericht door Majorie »

Vanavond gaan we naar de eerste puppycursus, we kijken er erg naar uit :D
En wat treffen we het met het weer :shock:
Momenteel komt het hier met bakken naar beneden, maar we hebben een regenbroek, capuchon en onze Beau bij ons dus we gaan zeker plezier maken. :lol:

Wordt vervolg.
Afbeelding
roos
Junior
Junior
Berichten: 149
Lid geworden op: 21 mei 2008 22:11
Locatie: coevorden

Bericht door roos »

Bah,hier is het ook al van dat pokkeweer.
Morgen ga ik weer trainen met Tosca in een hal in
Schoonebeek. Lekker droog en warm. :)
Majorie
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 297
Lid geworden op: 10 mar 2009 19:00
Mijn hond heet: Beau
Locatie: Gouda

Bericht door Majorie »

Nou we hadden geluk het was droog :D
Alle pups zaten de eerste 20 min. in de auto zodat de baasje wat theorie kregen.
Toen mochten we ze halen en gelukkig de auto was heel :lol:
Elke keer als we bij de hondenschool zijn vindt hij het prima, tot dat hij de groep met honden ziet en zich wil verstoppen :roll:
Zodra er één pup of iemand langs hem loopt ziet hij dat het toch niet eng is en komt weer te voorschijn.
En ja als we gaan trainen en er niet meer gespeeld mag worden, wil hij graag met het buurhondje (willekeurige hondje) spelen, begint te blaffen en te trekken. :?
Beau wil alles eerst even rustig bekijken en komt dan pas in actie, precies wanneer hij niet meer mag haha :lol: Ach hij zal er vast wel aan wennen.
Afbeelding
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

:lol: Die Beau
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Bericht door Helene »

Majorie schreef:Nou we hadden geluk het was droog :D
Alle pups zaten de eerste 20 min. in de auto zodat de baasje wat theorie kregen.
Toen mochten we ze halen en gelukkig de auto was heel :lol:
Elke keer als we bij de hondenschool zijn vindt hij het prima, tot dat hij de groep met honden ziet en zich wil verstoppen :roll:
Zodra er één pup of iemand langs hem loopt ziet hij dat het toch niet eng is en komt weer te voorschijn.
En ja als we gaan trainen en er niet meer gespeeld mag worden, wil hij graag met het buurhondje (willekeurige hondje) spelen, begint te blaffen en te trekken. :?
Beau wil alles eerst even rustig bekijken en komt dan pas in actie, precies wanneer hij niet meer mag haha :lol: Ach hij zal er vast wel aan wennen.
Klinkt allemaal bekend succes met de cursus Groeten Hélène
Majorie
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 297
Lid geworden op: 10 mar 2009 19:00
Mijn hond heet: Beau
Locatie: Gouda

Bericht door Majorie »

Volgende week vrijdag hebben we examen voor de puppycursus. Het gaat erg goed, maar zoals iedereen wel zou herkennen is hij snel afgeleid. :roll:

Meneer begint nu ook al kaasjes en worstje uit te spugen want die zijn niet meer aantrekkelijk genoeg :x

Afgelopen maandag gingen we met de puppycursus een ander stuk grasveld op om het los zijn te trainen. Eerst aan de riem de aandacht van je hond vragen daarna mocht hij los en gingen we een stukje wandelen. Nou zodra hij los was vloog hij op twee kleine hondjes af, dok er boven op en bleef zo staan. :evil: Dus ja Beau mocht samen met nog een andere hond weer aan de riem, daarna was zijn aandacht ver te zoeken. Gekke is in het park bij ons duikt hij niet zomaar op "kleine" hondjes maar wacht eerst af?!
Afbeelding
Gebruikersavatar
jece
Puppy
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 apr 2009 01:48
Locatie: Houston Texas

Bericht door jece »

Heel veel succes met het examen. Beau klinkt als een heerlijk lieve stoutert (ik hou daar wel van). Ik hoop dat hij zich op het examen formidabel gaat gedragen!
Majorie
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 297
Lid geworden op: 10 mar 2009 19:00
Mijn hond heet: Beau
Locatie: Gouda

Bericht door Majorie »

Beau is afgelopen vrijdag geslaagd voor de puppycursus. :D
Hij heeft alles uitstekend gedaan, zijn aandacht tijdens het lopen zou iets beter kunnen, maar dat was zeker een voldoende.
Klein verhaaltje stond erbij dat het een parmantig mannetje was om te zien en dat we veel aandacht in hem en de theorie achter de honden steken en het te zien is aan Beau. :) Altijd leuk om te horen. Op naar de vervolg cursus.
Afbeelding
Jacobine
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 357
Lid geworden op: 11 sep 2008 21:06
Mijn hond heet: Spitfire
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Bericht door Jacobine »

Gefeliciteerd! Heel goed Beau! Maak je baasjes trots, maar niet te trots. Wij Airedale eigenaren moeten soms met de handen in het haar zitten van wanhoop. Daarom vinden we jullie zo leuk. :-)
Helene
Kampioenshond
Kampioenshond
Berichten: 3330
Lid geworden op: 10 jul 2008 12:24

Beau

Bericht door Helene »

Van harte gefeliciteerd Beau met dit mooie resultaat.De baasjes zijn trots en dat mag ook wel.Escher gaat morgen aan de vervolgcursus beginnen.We hebben er zin in Groeten Hélène
Plaats reactie