gekookte worst

Gehoorzaamheid, behendigheid, flyball, frisbee, IPO, speuren enz
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

gekookte worst

Bericht door Esther »

Benthor kon al een poosje niet goed loslopen bij de behendigheid. Hij rende dan meteen naar twee andere airedales die op dat moment gehoorzaamheid deden. Een keer tijdens de les is niet zo erg maar hij probeerde het continu. :? Dat vond de instructeur van de gehoorzaamheid wat minder. :lol:

Vandaar dat ik al een poosje aangelijnd bezig was en probeerde zijn aandacht te trekken. Dit had als resultaat dat hij hele korte stukken los kon maar toch nog veel aangelijnd. Ik kan namelijk met zekerheid voorspellen of hij gaat luisteren of niet dus ik weet precies wanneer ik hem los kan laten. :mrgreen:

Nou zit er in de groep een beagle en die wilde er ook nog wel eens vandoor gaan. De bazin van de beagle had echter iets heel lekkers bij zich want het hondje plakte steeds aan haar hand. Ik heb dus maar eens gevraagd wat het nou was. Het was gelderse gekookte worst en ze zou voor mij de volgende keer een zakje meenemen.

De keer daarop dus met de gelderse gekookte worst getraind en Benthor kon bijna de hele les loslopen. 8) Wel apart hoor, kaas doet ie het niet voor, hamblokjes niet, spekjes niet, frolic niet. Maar gelderse gekookte worst werkt dus wel. :mrgreen:
Sandra

Bericht door Sandra »

:lol: whaha toppie toch , benthor is een gelderse jongen :D
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Tja Esther zo heeft ieder wezen weer zijn eigen voorkeur, Benthor dus ook :lol:
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Siem
Junior
Junior
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 apr 2007 20:54
Locatie: Badhoevedorp

Bericht door Siem »

gelderse worst ruikt ook wel eerrrrrrug lekker he! slim hoor die benthor :wink:
Jeannette
Junior
Junior
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 dec 2006 12:00
Locatie: Heukelom
Contacteer:

Bericht door Jeannette »

Onze instructeur heeft als "geheim wapen" altijd blokjes Rodi worst in zijn zak, om de honden die ergens echt moeite mee hebben, te paaien. Voordeel van die Rodi worst is, dat het helemaal niet vettig aanvoelt. Je krijgt er ook geen vette vingers van, en werkelijk elke hond valt als een blok voor Rodi!
Be the change you want to see in the world Mahatma Gandhi

bezoek ook eens mijn web-site!
www.jeannettedierenportret.bravehost.com
Gebruikersavatar
Boukje
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 264
Lid geworden op: 29 nov 2007 15:48
Contacteer:

Bericht door Boukje »

zijn er ook mensen die veganistische beloningssnoepjes hebben en gebruiken met veel succes?

Ik woon gelukkig (of eigenlijk helaas) in een huishouden waar iedereen omnivoor is en dus kan ik worst en kaas enzo ook gebruiken, maar het gaat wel heel erg tegen mijn eigen ideeën in.

Mochten er lekkere alternatieven zijn houdt ik mij aanbevolen. Hiermee bedoel ik dus producten die 100% diervrij zijn.

Alvast bedankt,
groetjes Helen :D
Ik heb een airedale genaamd Jane, ze is nu ruim 1 jr.
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Ik vraag me af of zulke hondekoekjes wel bestaan Helen.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Jade

Bericht door Jade »

De meesten zijn gek op paardenvijgen. :lol:

Tja... een hond is nu eenmaal een vleeseter....
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Grote hompen leverworst bleek de afgelopen keer ook goed te werken bij Benthor. :mrgreen:

Ik zag een recept voor veganistische hondenkoekjes:
http://www.dierenforum.nl/phpBB2/viewto ... f=4&t=2551
Gebruikersavatar
Boukje
Jonge hond
Jonge hond
Berichten: 264
Lid geworden op: 29 nov 2007 15:48
Contacteer:

Bericht door Boukje »

Esther schreef:Grote hompen leverworst bleek de afgelopen keer ook goed te werken bij Benthor. :mrgreen:

Ik zag een recept voor veganistische hondenkoekjes:
http://www.dierenforum.nl/phpBB2/viewto ... f=4&t=2551
dank je wel esther :D ik zal het een keer uitproberen, ik heb ook een boekje met honden recepten en daarin staat een leuke met pindakaas helaas zit er ook ei en honing is, maar dit klinkt goed.

Zodra ik de tijd heb gehad en het heb gemaakt laat ik het resultaat weten 8)
Ik heb een airedale genaamd Jane, ze is nu ruim 1 jr.
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Boukje schreef: Zodra ik de tijd heb gehad en het heb gemaakt laat ik het resultaat weten 8)
Ik ben heel benieuwd maar ik denk dat het wel een succes wordt! 8)

Als ik de ingrediënten zo lees kan je zelf ook af en toe mee snoepen met Jane :lol:
Plaats reactie