Hero doet zijn best

Gehoorzaamheid, behendigheid, flyball, frisbee, IPO, speuren enz
Plaats reactie
Maaike

Hero doet zijn best

Bericht door Maaike »

Vanavond was de tweede les van de vervolg 1 cursus. Gisteren luisterde Hero perfect in Nijmegen dus dacht ik dat het vandaag wel knudde zou zijn. Maar daar had ik met toch even in vergist.
We begonnen met aandacht lopen. Ik hoefde maar weinig te doen want Hero gaf me volledige aandacht. Ook tijdens het lopen zit en af deed hij zonder haperen.
toen kwam Zit/wacht met weglopen en dan hier roepen en vervolgens af/ blijf en zolang mogelijk weg blijven. Ook dat ging uitstekend.
Daarna werd de huiswerk opdracht gedaan af/ blijf en dan in een cirkel om Hero heen lopen. Hier mochten we weer voor klikken. Allemaal geen probleem.
Na al die dingen vond Hero het welletjes denk ik want we moesten volgen en tussen andere honden door. Dat ging een stuk minder maar ja we waren toen al bijna 3 kwartier bezig.
Alles bij elkaar had ie toch een dikke, dikke knuffel verdient vanavond. :mrgreen:
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Duim op!
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Sandra

Bericht door Sandra »

toppie hero 8)
Tineke

Bericht door Tineke »

Super en 3 kwartier is toch best lang om al die tijd aandacht te hebben voor de baas. Knap Hoor, applausje waard. :D
Jade

Bericht door Jade »

Goedzo Hero!
Plaats reactie