Rossi's cursus

Gehoorzaamheid, behendigheid, flyball, frisbee, IPO, speuren enz
Tineke

Bericht door Tineke »

Hardtikke goed. applausje waard. 8)
Jade

Bericht door Jade »

:D Geloof dat we dat niet hebben... alleen een beoordeling!
Jade

Bericht door Jade »

Ik zal hem hier neerzetten tzt
Jade

Bericht door Jade »

Ah leuk!! Veel plezier dan he!
Jade

Bericht door Jade »

Nou.. vandaag de laatste les gehad en hier dan zoals beloofd onze beoordeling:

Ik heb zelden zo'n cursisten gezien die zo bezig zijn met het welbevinden van hun hond als jullie. Jullie hebben een weloverwogen keus gemaakt en jullie zijn goed bezig. Rossi deed het tijdens de cursus erg goed. Hij heeft aandacht, doet daardoor zijn oefeningen goed en hij is sociaal, en dat is denk ik voor jullie (voor mij ook hoor) het belangrijkste. Ik heb jullie al eens eerder gemaild dat Rossi goede sociale vaardigheden heeft en het waarschijnlijk niet nodig heeft om met conficten zijn positie te bepalen. Tenminste tegenover vreemde honden. In zijn eigen roedel zal hij zijn plaats nog moeten verdienen.Maar laat het op zijn beloop, het komt allemaal wel goed. Rond de pubertijd zal het even heftiger worden maar laat het maar over je heen komen. Honden zijn duidelijker naar elkaar toe dan mensen onderling. Heel plezier en succes met Rossi en ik zie jullie op de vervolgcursus terug.

Rossi, wij zijn trots op je!
:D
Tineke

Bericht door Tineke »

Super, je kan met recht trots op hem zijn, maar ook op jezelf. :)
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Wauw, mijn complimenten! 8)
Afbeelding
Sandra

Bericht door Sandra »

toppie hoor


debbie en rossi jullie zijn super bezig 8)
Jade

Bericht door Jade »

Dank jullie wel allemaal!
Vandaag zijn we met Rossi naar een Agility wedstrijd geweest. Het heeft hem goed gedaan zoveel honden om hem heen. Op het laatst ging hij gewoon liggen en keek van geen enkele hond meer op :D
Maaike

Bericht door Maaike »

Jade schreef:Nou.. vandaag de laatste les gehad en hier dan zoals beloofd onze beoordeling:

Ik heb zelden zo'n cursisten gezien die zo bezig zijn met het welbevinden van hun hond als jullie. Jullie hebben een weloverwogen keus gemaakt en jullie zijn goed bezig. Rossi deed het tijdens de cursus erg goed. Hij heeft aandacht, doet daardoor zijn oefeningen goed en hij is sociaal, en dat is denk ik voor jullie (voor mij ook hoor) het belangrijkste. Ik heb jullie al eens eerder gemaild dat Rossi goede sociale vaardigheden heeft en het waarschijnlijk niet nodig heeft om met conficten zijn positie te bepalen. Tenminste tegenover vreemde honden. In zijn eigen roedel zal hij zijn plaats nog moeten verdienen.Maar laat het op zijn beloop, het komt allemaal wel goed. Rond de pubertijd zal het even heftiger worden maar laat het maar over je heen komen. Honden zijn duidelijker naar elkaar toe dan mensen onderling. Heel plezier en succes met Rossi en ik zie jullie op de vervolgcursus terug.

Rossi, wij zijn trots op je!
:D
Helemaal top zijn jullie :D
Jade

Bericht door Jade »

Dank jullie wel! Dat ben ik ook!
Jade

Bericht door Jade »

Vanavond begint de vervolgcursus!
We hebben er zin in!
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Succes en veel plezier!
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Jade

Bericht door Jade »

Ik ben weer blij en trots!
Rossi is volgens haar heel duidelijk; (aan het einde mochten ze los) Ze vroeg namelijk of daar behoefte aan was en ik hapte meteen toe! Zeker! Toen ze los waren had Rossi niet zo heel erg overdreven veel belangstelling voor de andere honden. Hij ging zo een beetje zijn eigen gangetje, wat speeltjes besnuffelen en paardepoep eten en af en toe rende hij dan naar andere honden toe.


We herhaalden alle oefeningen uit de puppycursus en dat ging allemaal goed! "Voorbeeldige hond" zei ze!
Zelfs het los volgen ging goed totdat we langs de paardenpoep kwamen :lol:. Die was toch net iets interessanter dan ik!

Het eerste gedeelte was volgen langs de andere honden (aan de lijn). Toen Rossi en ik ons rondje had gelopen zei de instructrice: Hij is nog steeds even COOL 8)

Voor volgende week moeten we het woordje "plaats" erin gaan brengen en we moeten een afsluitbaar potje met beloningen meenemen en een handdoek. "Plaats sturen" zit eraan te komen vermoed ik zo!

Het was weer erg leuk! Coole Rossi! Mijn hartedief!
Tineke

Bericht door Tineke »

Goed hoor. Volgens mij is het leuk trainen met Rossi :)

Maar inderdaad paardenpoep of van vogels,konijnen het blijft aantrekkelijk voor onze airedale's :roll:
Plaats reactie