GESLAAGD!!!!

Gehoorzaamheid, behendigheid, flyball, frisbee, IPO, speuren enz
Plaats reactie
Maaike

GESLAAGD!!!!

Bericht door Maaike »

Vanavond hadden we dus het examen.
Het aandacht lopen en volgen was echt bagger. De hele dag heeft Hero het goed gedaan zonder dat ik echt trainde maar vanavond had hij alleen maar aandacht voor wat er om hem heen gebeurde. Toch wel een paar keer kunnen klikken voor aandacht.
Af en zitten, wacht en blijven deed hij allemaal prima. Met zit, wacht en hier komen dreigde het even mis te gaan want Hero sjouwde al achter me aan voor ik op mijn plaats stond. Hem heel resoluut terug gezet en een ferm "wacht" gegeven en de oefening verder goed afgesloten.
Al met al was ik heel tevreden na ons examen maar ik was wel benieuwd wat de examinator over het volgen zou zeggen.
Nou die examinator had waarschijnlijk net op het goede moment tijdens het volgen naar ons gekeken( dat deden we nl met de hele groep samen)want hij vond het volgen ruim voldoende en we hadden volgens hem een goed resultaat behaald met het hele examen en vooral ook dat ik Hero goed aanpakte met het terug zetten tijdens die ene oefening.
Bij de opmerkingen stond ook dat Hero de neiging heeft om zelf zijn zaakjes te regelen en dat ik moest blijven zorgen dat ik hem daarbij voor blijf (hoezo airedale)verder zei hij dat Hero een geweldig leuke sodemieter is waar we , mits hij goed wordt opgevoed, nog heel veel plezier aan zullen beleven. :lol:
We zijn dus dik tevreden over de resultaten en gaan in het nieuwe jaar met de vervolg cursus beginnen
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Gefeliciteerd Hero! Knap gedaan hoor ventje!
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Sandra

Bericht door Sandra »

:D gefeliciteerd :D
goed gedaan hoor maaike en hero super.
lekker door gaan hoor met cursus je zal zien die hero is een topper :D
heerlijk toch dat trainen met een dale standaard en saai word dat nooit :wink:
Jade

Bericht door Jade »

Van Harte gefeliciteerd. Mooi resultaat en dat zo vlak voor de kerst. Dat kunnen jullie in je zak steken! TOP
Gebruikersavatar
Esther
Beheerder
Berichten: 4383
Lid geworden op: 28 sep 2006 23:52
Mijn hond heet: Benthor*, Iarik*, Mukkie* en Nirko
Locatie: Deventer

Bericht door Esther »

Gefeliciteerd! :D
Afbeelding
Jacky
Junior
Junior
Berichten: 133
Lid geworden op: 22 sep 2006 14:59
Locatie: hengelo

Bericht door Jacky »

Gefeliciteerd Maaike,

Deze opmerking kreeg ik ook na het examen en we hebben ontzetten veel plezier aan dewy en ze is de allerleukste hond die er bestaat :wink: ( oeps, of die van jullie ook??!!!) :lol:
Het vrouwtje van Dewy of walking faitful
Maaike

Bericht door Maaike »

Jacky schreef:Gefeliciteerd Maaike,

Deze opmerking kreeg ik ook na het examen en we hebben ontzetten veel plezier aan dewy en ze is de allerleukste hond die er bestaat :wink: ( oeps, of die van jullie ook??!!!) :lol:
:lol: Nou, de leukste hebben wij hoor :lol:
Maar ik denk dat iedereen zich hier wel in herkent.
Carrie
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 576
Lid geworden op: 25 sep 2006 20:09
Locatie: Heemskerk

Bericht door Carrie »

Gefeliciteerd Maaike en Hero, goed gedaan hoor. gr. Carrie.
Plaats reactie