Yes, Yes, Yes!!!!

Gehoorzaamheid, behendigheid, flyball, frisbee, IPO, speuren enz
Plaats reactie
Maaike

Yes, Yes, Yes!!!!

Bericht door Maaike »

Ik heb al twee dagen een dipje in het trainen met Hero. Ga ik links gaat hij rechts zal ik maar zeggen.
Ik heb vanmiddag zelfs helemaal niet meer getraint omdat ie zo dwars was. Oeh ik kon hem wel wat. Dat was ook de reden dat ik wat minder getraint heb want dat breng je over he.
Wel heb ik vanmorgen nog met de 4 meter lijn zitten en wacht geoefend en dat deed ie dan wel goed.
Ik die lijn meegenomen naar de training.
We moesten eerst beginnen met de gewone lijn en achteruit lopen en aandacht vragen, naastlopen en zitten. Dat ging perfect :D
Daarna mochten we om de beurt het zit en wacht laten zien. Ik was de enige me de 4 meter lijn de anderen met de 1.80m lijn. Ik vond mezelf nogal arrogant met die lange lijn. zeker omdat Hero het pas 1 keer had gedaan.
We moesten even wachten tot we aan de beurt waren. Maaaaaar Hero deed het helemaal top en we kregen een compliment van zowel trainster als mede cursisten.
Ik had na afloop echt een YEAH!!! gevoel

En nu......Nu ligt Hero lekker aan mijn voeten op een kluif te kauwen. Wat een heerlijk hondje is het toch!!!! :)
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

En nu ben je weer extra gemotiveerd om weer lekker met hem te trainen.
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Maaike

Bericht door Maaike »

Marieta schreef:En nu ben je weer extra gemotiveerd om weer lekker met hem te trainen.
Zo is't maar net. :lol:
Plaats reactie