Begleithund

Gehoorzaamheid, behendigheid, flyball, frisbee, IPO, speuren enz
Plaats reactie
Magic
Nieuwe gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 sep 2007 10:39
Locatie: Duitsland

Begleithund

Bericht door Magic »

Hey Luitjes,

Nou dit weekend het eerste examen gedaan BegleitHund. Beginnend met Wesensüberprüfung wat inhoud tatoeagenummer, chip en tanden controleren, door een groep mensen lopen die als je zit heel dicht op je komen staan enz. enz. Kortom allemaal vreemde dingen die je bijna niet meemaakt maar waarbij ze wel denken te zien dat je een beetje stevig karakter hebt. Nadat de anderen zijn gaan speuren moest ik het appél gaan doen. Een bepaald patroon lopen aan en zonder de lijn. Hardlopen, Langzaam lopen en weer door een groepje mensen en tenslotte terwijl mijn baas doorloopt gaan zitten en hetzelfde maar dan gaan liggen. Vervolgens roept hij mij en na voor hem gezeten te hebben moet ik weer naast hem gaan zitten. Na een poosje waarbij de anderen ook ongeveer dezelfde kunstjes, en meer deden gingen wij de stad in. Daar was het een drukte van jewelste en kwamen auto’s, bellende fietsers, joggers enz . mij voorbij. Ik werd zelfs aan een paal gebonden en kon het toen in die drukte zelf wel uitzoeken. Nou toen ben ik maar gaan zitten en heb iedereen, inclusief een paar andere slachtofferhonden, rustig voorbij laten lopen. Toen zei die lange dat het erop zat en iedereen kwam ons feliciteren met het behaalde resultaat. Ik had 59 van de 60 punten gehaald en scheen de beste te zijn geweest. Gelukkig hebben wij dit ook weer gehad en kan ik nu tenminste iets leukers gaan doen. Op naar het Schutzhund 1 programma in 2008. Groeten “Magic".
Carrie
Volwassen hond
Volwassen hond
Berichten: 576
Lid geworden op: 25 sep 2006 20:09
Locatie: Heemskerk

Bericht door Carrie »

Nou gefeliciteerd, erg knap vind ik het hoor.
Maaike

Bericht door Maaike »

:D Wow dat is goed gedaan hoor!!!!!
Proficiat :airelaughing:
Jade

Bericht door Jade »

Petje af!
Sandra

Bericht door Sandra »

wat goed gedaan zeg :P dales zijn super om mee te werken he :!:

groetjes sandra en jesse.
Marco

Bericht door Marco »

Gefeliciteerd! Ik begreep het eerst niet zo maar zag later dat Magic dit zelf heeft geschreven. :lol:
Plaats reactie