Foto's bewerken

Heb je leuke ideeën voor het forum, meld het hier
Plaats reactie
Marco

Foto's bewerken

Bericht door Marco »

Is dit leuk? Ik vind het in ieder geval leuk om te toen. Je zou kunnen beginnen met een standaard foto en ieder voegt steeds iets toe (of haalt weg) en zo ontstaat een leuk/grappig/bizar beeldverhaal. :D
Tineke

Bericht door Tineke »

:lol: :lol: LIjkt mij leuk. Maar dat zal voor mij wel weer een hele klus worden. Ik ben nog van alles aan het leren. En het lukt nog niet allemaal :oops:
Marieta
Erelid
Erelid
Berichten: 2583
Lid geworden op: 29 jul 2006 22:17
Locatie: Hengelo

Bericht door Marieta »

Marco ik vind het een geweldig idee! Ik stel voor dat jij in 'funhoekje' een topic opent en een mooie eerste foto voor ons uitzoekt :wink:
Kiz Marieta
[img]http://i120.photobucket.com/albums/o171/sallyairedale/forum%20psp/airedaleforum/banner.jpg[/img]
Sandra

Bericht door Sandra »

whahaha super helemaal voor in :lol:
Tineke

Bericht door Tineke »

Gewoon blijven oefenen Tineke; je raakt er aan verslaafd
Heb jij voor mij tips. Ik probeer met Paint van Windows. Maar het lukt nog niet helemaal. Ik ben echt een beginner en probeer gewoon maar wat uit.
Jade

Bericht door Jade »

ik vind het ook een leuk idee. Nu nog tijd vinden... Nee hoor, we doen ons best!
Tineke

Bericht door Tineke »

Corrie Lange schreef:Heb je een fotobewerkingsprogramma zoals Paint Shop Pro?
Nee het is gewoon wat standaard zit bij Windows office pakket. Is dat Paint shop pro een programma wat je moet kopen of kan je het gratis downloaden :?:
Sandra

Bericht door Sandra »

je kan het kopen, ik heb zelf psp 9 maar je hebt geloof ik ook al versie x2.
je kan ook via internet een proefversie proberen van een maand.
google maar even op paint shop pro.
het is heel leuk om te doen.
Tineke

Bericht door Tineke »

Dank jullie wel. Ik heb vandaag een proefversie van 1 maand gedownload. Nu nog wat tijd vinden om te gaan oefenen. en kijken of het lukt.
Sandra

Bericht door Sandra »

super , veel oefenplezier.
er is ook een forum waar je lesjes kan maken dan leer je er echt mee te werken heel leuk.
Plaats reactie